3. veljače 2015.

Avon je nedavno predstavio novu kolekciju ruževa– Ultra Color Indulgence ruž za usne čije je zaštitno lice ni manje ni više nego Irina Shayk.

Najnježnija boja za usne u ružu Ultra Color Indulgence kreirana s Avonovom naprednom formulom s laganim hidratizirajućim gelom, bez teškog voska, daje usnama zavodljivu hidrataciju i nevjerovatni osjećaj glatkoće. Ovaj bogati, njegujući ruž za usne daje usnama prelijep izgled u 20 neodoljivih nijansi.

Ja sam ponosna vlasnica 5 nijansi koje sam dobila na poklon  od kompanije Avon i birali su boje kao da me jako dobro poznaju.


Pakovanje:

Klasična crna plastika sa srebrenkastim detaljem daju dašak glamura u cjelokupan dojam mada moram priznati da čvrstina pakovanja nije na zadovoljavajućem nivou.

Tekstura:

Tekstura ruža je vrlo nježna i lagana.Na usnama ostavlja osjećaj glatkoće i vrlo lijepu hidriranost poput balzama  tako da je vrlo prigodan za ove hladne dane i usne sklone "pucanju" što im je od mene veliki plus jer ih mogu nositi cijeli dan bez brige da će mi usne dodatno isušiti.

Pigmentacija:

Kada je u pitanju pigmentiranost ovih ruževa moram da kažem da je vrlo solidna.Za potpuni efekat potrebna su dva tanja sloja ruža,ali i sa jednim sve to izgleda vrlo pristojno.Mada u suštini sve ovisi od nijanse do nijanse,neke su jače neke slabije pigmentisane.

Trajnost:

S obzirom da iz Avona i ne obećavaju trajnost i da su se ovaj put više posvetili njezi usana sama trajnost ruževa je također solidna i tu opet varira od nijanse do nijanse,ali 2-3 sata je prosječna trajnost i mislim da je to sasvim pristojno uz njegu koju pruža.

Nijanse:




Prva nijansa koju vam predstavljam je Honey Flower moj ubjedljivi favorit u ovih 5 nijansi koje posjedujem.
Nude nijansa najprikladnija za dnevne varijante,ali i u večernjim ukoliko volite diskretnost.Kada je ovaj ruž u pitanju mislim da se ni jedna djevojka/žena neće pokajati ukoliko si priušti ovog ljepotana,definitivno je ovo jedan od must have proizvoda pa čak i ukoliko niste veliki ljubitelj ruževa.




Ruževa slične nijanse je najviše u mojoj kolekciji jer sam ljubitelj ruževa koji imaju barem i minimalno crvenog tona/podtona.Ono što ovu nijansu izdvaja od ostalih je što je najtrajnija pa čak i nešto više od 3 sata.




Ovo je nijansa kojoj sam se najviše obradovala jer se već duže vrijeme pokušavam natjerati na investicij u ruž ovakve nijanse kako bih se odmakla od klasike i pokušala biti malo odvažnija.Što se tiče utisaka još uvijek važem,malo mi se sviđa kako mi stoji malo ne sviđa,ali svakako ukoliko vi volite ili želite ovu nijansu imate moju toplu preporuku.





Moj prvi komentar na ovu nijansu bio je WOOOOW.Prvo što moram da naglasim jeste da je apsolutno nemoguće bilo prikazati ovu nijansu u potpunosti bez obzira na to koliko sam se trudila.Ja bih je okarakterisala kao svijetlo,nježno naranđastu.Moram da priznam da sam o njoj stekla najmanje utisaka iz razloga što mi uopće ne pristaje jer sam previše svijetla i nekako samo još više doprinese svemu tome.Ukoliko ste tamnijeg tena sigurna sam da će vam za razliku od mene pristajati.Ja ću naravno da sačekam ljeto,tamniji ten pa da je još jednom isprobam i nadam se mnogo boljim utiscima.




Ruž za nijansu tamniji od Rose Bouquet nijanse tako da se tu neću ponavljati.

Sastojci:


Za kraj da resumiramo sve: 

Ukoliko tražite  ruž koji će vam pružiti hidrataciju i mekoću na usnama onda je ovo definitivno ruž za vas.Njega koju pruža,a pruža je to vam mogu potvrditi iz ličnog iskustva (jer imam dosta sklone usne ispucalosti te s toga nakon nošenja većine ruževa saniram štetu,a naprosto ne mogu odoljeti ruževima),je zaista vrijedna vaše pažnje.Ruževi imaju spf 15 što je dodatni plus.

Cijena ruževa je 13,90 KM,a u katalogu 03/2015 nalaze se na 55% sniženja što znači da je cijena 5,90,a sve to povodom 8. marta.
Pored ruževa na sniženju je veliki broj divnih proizvoda,ja svoje nestrpljivo čekam jer ovo mi je vjerovale ili ne moja prva porudžbina iz Avona.


*PR PROIZVOD





Jeste li već nabavile svoj primjerak i u kojoj nijansi?Kakvi su vaši utisci?Do idućeg čitanja,vaša O. :* :*





6 komentari

Od ovih ttvojih najvise mi se svidja Honey flower, iako je meni favorit Royal peony :D

REPLY

Honey flower mi je bas favorit.Ja sam sebi narucila jos in bloom,hibiscus i poppy pink jedva cekam da stignu :) royal peony je lijepa nijansa,ali imam vec nesto slicno.

REPLY

Honey flower i day lily nijanse su prekrasne damn ju bloger novčanik mi brutalno pati u zadnje vrijeme :D

REPLY

Haha novcanik uvijek brutalno pati,al' sve je to iz ljubavi :)

REPLY

Najviše mi se sviđaju daffodil petal i spring lilac. :) Nisam još isprobala ove ruževe. :)

REPLY

Ako si u prilici obavezno isprobaj.Spring lilac malo cesce sad koristim,navikavam se.A daffodil petal ceka strpljivo na svojih 5 min.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates