22. veljače 2015.

Drage moje ljepotice danas vam predstavljam 2 noviteta iz kompanije Avon.
Riječ je o dvije quad true color palete sa novim proljetnim nijansama,vintage amnesia (roze nijanse) i moody blues (ljubičaste nijanse).


VINTAGE AMNESIA

MOODY BLUES

Krenut ću od pakovanja koje mi se mnogo dopada,četvrtasta crna kutijica,dosta čvrsta tako da ukoliko ste tip koji voli depotovati sijenke mislim da ćete s ovim pakovanjem imati malo više poteškoća.Kad se pakovanje otvori s unutarnje strane poklopca nalazi se četvrtasto ogledalo te 4 nijanse poredane po brojevima.

Brojevi označavaju sljedeće:

Omogućavaju lakšu primjenu boja odnosno njihov redosljed što uveliko olakšava korištenje početnicima kako bi mnogo lakše uspijeli dobiti predivan look na očima.

Prva i najsvijetlija nijansa dođe kao hajajter za područje ispod obrve za što sam je ja i koristila svaki put kada sam koristila bilo koju od ove dvije palete.Druga također svijetlija nijansa,ali tamnija od prethodne ide u unutarnji kut oka i ja sam je također tako koristila.Nijansa pod rednim brojem 3 je tamnija od obje prethodne i ja sam je koristia u preginu oka,a 4. ujedno i najtamnija ide u vanjski kut oka.

Meni lično vintage amnesia paleta više odgovara za dnevne varijante,mada sam je u kombinaciji sa nekim drugim sjenama koristila i za večernje prilike,dok sam paletu moody blues koristila samo za par večernjih lookova.

Sve nijanse su suptilno šimeraste,jako dobro pigmentovane,od najsvijetlije do najtamnije.Postojanost im je također jača strana.U dnevnoj varijanti bez baze su trajale do najduže 6 sati,a u večernjoj s bazom i duže.Moram priznati da baza ne utječe mnogo na pigmentovanost jer su boje jednako dobro i sa bazom i bez nje.


vintage amnesia bez baze

vintage amnesia sa bazom
moody blues bez baze

moody blues sa bazom

Sve palete,uključujući i ove dvije se u kataogu 04/2015. nalaze na 35% sniženje te ih umjesto 18,50 KM plaćate samo 11,90 KM.


Ja trenutno razmišljam koju paletu još naručiti jer su me oduševile,imate li neku preporuku?Imate li vi neku od quad true color paleta?Do idućeg čitanja :* :*



*PR proizvodi


4 komentari

Ja nemam ni jedno sjenilo iz Avona, sram me bilo, eto mi prilike da sebi kupim koje. Ova mi se sviđaju ali bih više voljela nešto nude i smeđkasto :P :)

REPLY

Meni se cini da je ovo slabo pigmetisano... :S

REPLY

Joooj ima moka late paleta s nude nijansama :) meni su super :)

REPLY

A po cemu si to zakljucila?I u pravu si,cini ti se :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates