4. siječnja 2015.

Drage moje došlo vrijeme da vam i ja poželim sve najljepše u 2015. godini,da mi budete zdrave,nasmijane,ispunjenje i lijepe kao i uvijek do sada.Da me čitate i u ovoj 2015. godini,da zajedno mnogo toga ispobamo i odaberemo samo najbolje.

Kako je 2014. godina bila odlučujuća da otpočnem da bloganjem,tako je bila i sklona eksperimentisanju i ispobavanju različitih proizvoda kako bi vam što bolje mogla reći svoja iskustva.Mnogo sam se dvoumila oko ovoga posta jer dosta toga sam novog probala,ali sam uspijela izdvojiti nekoliko proizvoda koji su onako baš ostavili utisak na mene,bilo u dobrom ili u lošem smislu.
Zato se lijepo udobno smjestitie i pripremite za najduži post do sada.

Ono što me je najviše oduševilo ove godine jesu definitivno NIVEA dezodoransi.Ne znam ni sama kako sam uopće došla do toga da ih probam,ali prekretnicu je napravio Strest Protect nakon kojeg sam probala još nekoliko i svi su me oduševili.Izbjegavala sam NIVEA dezodoranse jer mi svi prethodni koje sam isprobala nisu odgovarali,sad da li je bilo do mene ili do njih nisam znala dok nisam napravila malu uporedbu i shvatila da je ipak do njih.Dezodoransi u starok pakovanju mi ni dalje ne odgovaraju i apsolutno različit učinak je između njih i ovih u novim pakiranjima.

                     
Staro pakiranje.  Novo pakiranje.



Iako ova dva proizvoda koristim nekih možda 2 mjeseca i u mojoj njezi lica su se našli isključivo zahvaljujući vašim kritikama i savijetima nakon što sam izbacila post o proizvodima koje sam tada koristila.Mogu reći hvala,jedno veliko hvala djevojkama koje su mi preporučile i jedan i drugi proizvod jer su zaista baš ono što je meni trebalo,nježni i učinkoviti.Prezadovoljna sam i sigurno ću ih opet kupiti,a planiram i kupovinu cijele Afroditine linije za njegu kože.


Nedavno sam izbacila post o tome kako ja njegujem svoju kosu,kakve bitke vodimo jedna s drugom,a i s tim proizvodima najčešće eksperimentišem jer zaista još uvijek nisam pronašla kombinaciju koja je apsolutni pogodak za moju kosu,ali sigurno sam pronašla nekoliko proizvoda koje planiram da koristim i u budućnosti.Kao što su Balein sprej za zaštitu kose od topline,koji je toliko pristupačan da ga sigurno svi možemo priuštiti sebi,druga stvar je da odlično radi svoj posao jer od kako ga koristim kosa mi je znatno manje oštećena,a inače se ošteti od prvog sušenja kose fenom nakon šišanja.Druga stvar je također od Balee,a riječ je o ulju za kosu koje je,sigurna sam,vrlo poznato tako da nemam potrebu mnogo da pišem o njemu.Kad je riječ o pakovanjima,nisam im bila sklona jer zaista nisu imae nikakav učinak na moju kosu osim da su je dodatno mastili,ali sam pronašla odličan proizvod koji mi mnogo pomaže kod očuvanja vrhova kose u pristojnom stanju.Riječ je o Generinom pakovanju od kokosovog ulja.Koristim ga isljučivo prije pranja,iako je namijenjem nakon pranja kose,tako što kosu svežem u rep i rep umažem pakovanjem i ostavim što je duže moguće da stoji prije pranja ili čak kad sam sigurna da ujutro neću nigdje ići ostavim da prenoći.Proizvod koji sigurno više neću kupiti je Balein šampon za suho pranje kose i nije tu riječ o tome što je Balein,definitivno neću kupiti niti jedan jedini šampon za suho pranje jer ne vidim im neku posebnu svrhu,barem na mojoj kosi osim što je napušu tek toliko da je malo pristojnije mogu svezati.


To bi bilo to od preparativnog dijela kozmetike.

Vrlo prijatno iznenađenje bili su mi Eveline proizvodi za nokte.Posebno su me iznenadili tretmani i definitivno bi ih preporučila svima koji imaju bilo kakve probleme sa noktima,za svakoga ima po nešto.Ja sam koristila nakon skidanja nadogradnje (koju sam imala više od godine dana bez pauza na noktima) Maximum nail growth tretman i za vrlo kratko vrijeme su mi nokti u potpunosti izrasli,sva oštećenja su otišla,a nakon njega sam počela koristiti 8u1 kako bi mi ojačala nokte.Prvi period sam ga koristila po uputstvu,a nakon toga sam ga koristila kao bazu.Kako prekomjerno korištenje ovog proizvoda isušuje kožu oko noktiju prestala sam na mjesec dana da koristim bilo kakve tretmane i konačno sam se vratila na maximum nail growth jer želim da imam velikeee nokte što prije :) Takođre sam zadovoljna i lakovima za nokte koji su vrlo pristojne cijene (oko 2 km),vrlo dobre kvalitete,pokrivnosti.Stoga ukoliko tražite nešto kvalitetno,a opet ii pristupačno topla srca vam preporučujem Eveline proizvode za nokte.



Sve vi koje me pratite vjerovatno znate da puder koji mi je definitivni favorit 2014. godine Affinitone Maybeline puder koji jedini trenutno ispunjava sve uvjete za korištenje.Toplo bih ga preporučila svim djevojkama koje traže puder da je lagan na licu,da solidno prekriva sve nedostatke,pa čak i djevojke koje žele potpunu pokrivnost to mogu postići sa dva sloja ovoga pudera.Kad smo već kod pudera moram da izdvojim i Essence pudere u kamenu koje sam koristila veći dio prošle godine.Zaista su vrijedni vaše pažnje ukoliko ih do sada niste primjetili.Sigurno mogu reći da su u istom rangu sa Rimmel  stay matt puderom u kamenu,s tim da su dosta jeftinijie i da se mnogo sporije troše i mnogo manje truse.Ne znam kakva su vaša iskustva,ali ja sam Rimmelov puder potrošila sa samo 2 mjeseca,a inače mi puder u kamenu traje čak i duplo duže jer ga ne koristim prekomjerno.

Pored pudera tu su i dva korektora.Maybelline cover stick koji je apsolutno iznenađenje iz razloga što apsolutno nikad nisam imala priliku da se susretnem da korektorom u sticku koji je toliko prijatan i mekan i vrlo lagan za nanošenje,tako da ukoliko znate ima li ovih korektora u slobodnoj prodaji,obavezno mi javite,ja ih nisam vidjela.Također vrlo prijatno iznenađenje bio je Essence korektor,sa vrlo dobrom pokrivnom moći,vrlo nježne teksure,lako razmazljiv i vrlo pristupačan.Jedina mana bi mu bila količina jer ga vrlo malo dođe u pakiranju.


S obzirom da sam veliki obožavatelj eyelinera,ali da sam opet toliko smotana i šeprtljava do nedavno se nisam usudila ni da ih probam.Naravno kao i svaki početnik odlučila sam se za eyeliner u obliku flomastera i moram priznati da je to velika greška.Klasični eyelineri su vrlo praktičniji i jednostavniju za početnike.Oba koja sam probala bila su od Essence-a i definitivno nikada više ne bi kupila flomaster eyeliner jer se potrošio vrlo brzo,vrh se rascvjetao kroz 2-3 korištenja što je dodatno otežalo primjenu,pigmentacija je vrlo loša.Sigurno ću ponovo kupiti liquid eyeliner koji sam dobila od Essence-a kao PR uzorak.Razliku u pigmentaciji možete vidjeti i na slikama.










I posljednja stvar na spisku je D-panhtenoli vitaminska krema koju sam kupila da mackam ruke koje su apsolutno ispucale od hladnoće i na kraj joj našla drugu primjenu jer mi je za ruke trebala mast,a ne krema.Naravno teta u apoteci mi je pri kupovini odmah naglasila da je mogu koristiti za lice.Preporučila bih je svima,nebitno je kakav tip kože imate,ova krema je učinila čudo s mojom kožom.Naprosto je volim i sigurno će postati stalni član njege lica.





Drage moje kako vam se dopadaju proizvodi koje sam izdvojila,koji su vaši favoriti?Voljela bih da mi napišete u  komentare što je to vas posebno oduševilo u protekloj godini ili da mi ostavite link posta o svojim favoritima jer sigurno nisam stigla sve pročitati iako sam se trudila.Do idućeg čitanja :*


Ukoliko vam se dopada moj rad,podržite me lajkom na FB page-u,svaki vaš lajk mnogo znači.






                           

15 komentari

Svee je predivno :))
Slazem se za eyeliner, i moj prvi je bio essence u olovci, medjutim bilo mi je toliko tesko raditi sa njim, cak se i brzo osusio. Onda sam uzela liquid ink i on je stvarno super, svima ga preporucujem :D

REPLY

Tako mi je drago da dijelimo mišljenje.Zaista je liquid ink mnogooooo praktičniji.

REPLY

Essence korektor mi se također sviđao, nažalost brzo mi se troši :/ Još mi samo odgovara svijetla nijansa, a dobi se stvarno malo grama, to jesu par razloga zašto sam ga prestala kupovati inaće mi se jako svidio :)

Zamolila bih te da mi pogledaš blog:
candymakeupgirl.blogspot.com
Puno hvala, to mi stvarno znaci :)

REPLY

Iz apsolutno istih razloga sam ga prestala kupovati :)

REPLY

Essence tuš je i meni bio jako loš :/
Balea ulje na wish listi,prvi posjet DM-u i moj je :)

REPLY

Izgleda da je svima bio loš,javi utiske obavezno kad probaš ulje...

REPLY

Zgodna lista favorita. Već duže vrijeme mjerkam Balein sprej za zaštitu kose od topline, ali nekako sam mislila da i nije nešto prekvalitetan, ne znam zašto. Koristila sam Avonov sprej, ali nisam primijetila nikakvu promjenu.

REPLY

Ja bas i nisam vjerovala da neki sprej moze kosu zastiti od fena,pegle i figara zato sam dugo vremena i odbijala to kupiti,pa sam se odlucila za ovu varijantu jer mi je bila jeftinija.Kod nas u DM-u ima samo jos Taftov sprej mada sam cula da on zaiiista ne cini nista.A s ovim sam zaista primjetila razliku.

REPLY

Niveine deziće i ja volim i zaista je do stare ambalaže, odnosno formule jer ni meni ovi stari ne odgovaraju, dok su mi novi također odlični. :) Eveline lakove i ja volim i koristim ovaj 8u1, samo sam pročitala da sadrži formaldehid, a to nije zdravo i kancerogeno je pa sam sad u nedoumici koristiti ga i dalje ili ne... :/ Na mom blogu si nominirana za liebster award, nadam se da ćeš baciti pogled i sudjelovati. :))

REPLY

Konaaačnooooo netko tko se slaže samnom vezano za ambalažu :))) formaldehid je plin koji je nemoguće ubaciti u lak,a i formaldehid u kontaktu sa zrakom iste sekunde postaje metil glikol,tako da je to samo mit...

REPLY

Definitivno sam fan Eveline kozmetike pa tako i lakića imam ih sve :D. Zaista jesu kvalitetni proizvodi i od dekorative i preparative, i nisu testirani na životinjama što je kod mene veliki plus :).
Ako imaš vremena i volju posjeti i moj blogić, otvoren je prije tjedan dana, svaki savjet i prijedlog je dobrodošao :*

http://secretofbeautyworld.blogspot.com/

REPLY

Od preparative najviše volim njihove maske za lice :) Obavezno škicnem na tvoj blog :D

REPLY

nisam znala za ovo, hvala ti na informaciji, sad ga mogu i dalje mirna srca koristiti :))

REPLY

Slažem se za Niveine dezodoranse,ni meni nisu odgovarala stara pakovanja. Inače imaš predivne postove!:)

REPLY

Glavno da su oni njih poboljšali,vrijeme im je bilo.Hvala ti mnogo na pohvali,mnogo mi znači.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates