22. siječnja 2015.

Dragee moje ljepotice,danas vam donosim jednu malu priču o hajlajteru...

Bila je to ljubav na prvi pogled i od toga dana se apsolutno ne odvjamo.Prisutan je u svako doba dana,noći u svakoj kombinaciji i za svaku priliku.
Dosta dugo sam se opirala samom susretu sa hajlajterom jer nisam vidjela neku posebnu svrhu osim da imam samo još jedan proizvod na licu,koja budala!
Drage moje ukoliko još uvijek nemate hajlajter u svojoj make up kolekiji čim prije da ga kupite.

Kada je prije par mjeseci (možda najviše 2) stigao Essence paketić hajlajter je bio proizvod čijem sam se isprobavanju najviše veselila jer ga do tada uopće nisam koristila.

Essenc hajlajter je nešto između kremaste i puderaste teksture,sasvim mala količina je dovoljna pri nanošenju kako bi lice izgledalo svježije.I to je jedina svrha koju ja vidim kod hajlajtera,čisto da malo podigne svježinu look-u koji trenutno nosite što je meni sasvim dovoljno od takve vrste proizvoda.Nanosim ga prstima na vrhove jagodica i vrlo lagano se razmazuje.Na dnevnom svijetlu je gotovo neprimjetan dok u večernjim varijantama mnogo više dolazi do izražaja.

Na slikama možete da vidite koliko ga trošim.

na dnevnom svijetlu



Koja su vaša iskustva sa hajajterima,koji vi koristite i kako?Jeste li probale ovaj i koji su vaši utisci?Do idućeg čitanja :* :*


Proizvod je PR!




7 komentari

I ja ga volim, u početku sam ga izbjegavala i nekad stavljala ali sad ga ne preskačem stvarno daje neku svježinu licu :)

REPLY

Kazem ja...ljubav na prvi pogled :))

REPLY

Njega nisam još isprobala i baš si razmišljam kojega ću sljedećeg kupiti, tako da mi je ovaj postić došao kao naručen :)

REPLY

Ide na moju wl :D... Ovaj proizvod je san snova :O

REPLY

Ja odugovlačim s kupovinom druge nijanse,al' budem cim prije.

REPLY

Obavezno :) Toplo ga preporučujem.

REPLY

Morala sam ga kupiti jer su ga svi tako hvalili i sad uživam u njemu, super proizvod za osvježiti lice! :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates