23. siječnja 2015.

Lijepe moje za razliku od jučerašnjeg posta,danas vam predstavljam priču o propaloj ljubavi.Koliko god sam se trudila zavoljeti ovaj top coat od Eveline-a zaista mi nije uspijelo.Nakon isprobanih njihovih tretmana kad sam ugledala na policama ovaj top coat postao je must have.Obećava sjajnije nokte,produženu trajnost manikure,gel efekat na noktima što me je oduševilo jer sam veliki fan gela na noktima i dosta dugo sam praktikovala umjetne nokte dok ploču svog nokta u potpunosti nisam uništila.
Suši se sam,na zraku za otprilike 5 min.Jedan sloj je sasvim dovoljan da se dobije potpuni efekat stoji u uputstvu.

Tekstura laka je mnogo gušća nego kod običnih lakova,što mi je bilo apsolutno logično,također izgleda nekako gumenasta za što sam također pomislila hajde OK tako treba da bude.Prvo nanošenje bilo je brzinsko,samo da vidim da li djeluje i u biti zavaravala sam samu sebe da se vidi veeeeliikaaa,enooormnaaa razlika između premazanih i ne premazanih noktiju.Naravno nastavila sam ga koristiti sa svakom narednom manikurom.Svaki put sam bivala sve razočaranija.Ukoliko koristite iole gušči lak to je apsolutni promašaj što možete vidjeti i na fotografijama.Da produži trajnost manikure,produži za dan-dva,što se definitivno dobija sa bilo kojim top coat-om.Da nokti izgledaju sjanije,izgledaju.Da daje gel effecat,pa ni traga ni glasa o gelu!Da stvar bude još gora stvara grudvice po površini nokta te koliko god sa sam bila precizna kad se osuši na noktima su vidljiva udubljenja,špure,kako već.




Moje iskstvo s ovim proizvodom je dosta negativno što ne znači da će biti i vaše.Ukoliko ga planirate probati ili ate probale voljela bih da podijelite svoja iskustva samnom.Do idućeg čitanja vaša 9. :* :*

11 komentari

Nakon ovih fotki čisto sumnjam da mu budem dala priliku. Držim se ja i dalje svojeg Essence BTGN :)

REPLY

Kad bi me pitali za ovaj lakic definitivno bih iste sekunde rekla NE!Ali opet kazem,mozda tebi bude dobar,ne mora da znaci da je do kolekcije opcenito,mozda moj primjerak nije OK,ali svakako sam htjela podijeliti svoje iskustvo i pitati druge za njihova.Essenceov cu ubrzo kupiti,imas li recenziju na blogu da vidim tvoje utiske?

REPLY

Nemam, ali uskoro spremam jedan post s najdražim proizvodima za njegu noktiju i nokte općenito :) A što se tiče ovog Essence nadlaka, dovoljno je reći da sam do sad potrošila oko 10 bočica i da ću ga kupovati sve dok bude postojao :)

REPLY

Moram da ga probam obavezno...Jedva cekam post,jos uvijek oporavljam nokte,volim znati kako drugi odrzavaju svoje nokte....

REPLY

E shit, znala sam, tj pretpostavila da će bit ovako nešto slično. Istu san situaciju imala sa essence gel look nadlakon, katastrofalan je! Neznam, imam ga, sad nemogu ništa čovječe, budem ga probala, možda recenzirala čak. Slažen se sa Sanelon, essence BTGN je spas, probaj ga svakako naći. :)

REPLY

Nisam isprobala, sigurno ni ne ću, moram priznati da ni ne koristim top coat lakove jer svejedno svaki drugi dan mijenjam boju na noktima. Šteta da je ovako loš... Btw, imaš jako lijepe nokte. :))

REPLY

Ni meni trajnost također ništa ne presatavlja jer skidam isto skoro svaki drugi dan lak,osim kad znam da baaaš neću imati vremena tada koristim neki provjereno trajniji lak...Hvalaa,trudim se što više ih njegovatii...kad se sjetim posta sa početka bloganja i mojih noktiju tada i sad,zaista sam ponosna :)

REPLY

Pozdrav! Nisam probala, a vidim da vjerojatno ni neću. Ali moram reći da je meni super njihov 3in1 top coat dry, hard and shiny nails in 60 seconds, kojeg sam spomenula u svom prošlom postu, i k tome već mi stvarno dugo stoji, a i dalje je super :)

REPLY

Obavezno isprobaj,javi mi svoje utiske ukoliko ga ne recenziraš jer ne mora da znači da tebi neće odgovarati.Nažalost trenutno BTGN kod nas nema,ali doći će pa ga kupim.

REPLY

Ja sam prije neki dan isprobala neki Miss Sporty top coat tog tipa i sto se tice njegove svrhe super radi posao,ali cetkica je skroooz plasticna sto mi ne odgovara.Nisam ni obracala paznju na njihov top coat toga tipa,ali svakako si me sada zaintrigirala.

REPLY

Pred kraj sam bocice i slazem se da je tezak za nanosenje, na noktima se stvaraju mjehurici. Takodjer je dosta gumast, pogotovo sad kad je bocica vec pri kraju. Jedini veliki plus je sto mi dosta produzi trajanje laka. Lak mi na noktima traje i vise od 5 dana, a bez toap coat vec nakon dva dana ga moram skidati. Ipak kad ga potrosim planiram probati neki drugi

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates