14. siječnja 2015.

Ćao lijepe moje ovaj post je odgovor na nominaciju od kolegice Mean Green Queen pa ukoliko vas zanimaju moji odgovori na njena pitanja,nastavite čitati...




1. Koja vam je najdraža nijansa ruža za usne?


Trenutno najčešće posežem za dva ruža i to su Catrice Ultimate Color u broju 270 i La Roche-Posay u broju 40 (i mislim da je ovo PR uzorak ruža,ja sam ga dobila na poklon)


2. Trenutna kozmetička opsesija vam je?


U posljednje vrijeme sam samu sebe zatekla kako više pažnje pridajem dekorativi pa čak i u drogerijama više razgledam i procjenjujem dekorativu i sjene za oči (premda ih do sada i nisam bila neku ljubitelj)


3. Od koga ili čega crpite inspiraciju za pisanje postova?


Jooojj....kud baš sada ovo pitanje.Malo sam zaribala sa pisanjem jer zaista nemam ni trunke inspiracije i svaki tekst koji napišem jednostavno samo spremim jer mi se ne čini dovoljno dobar,a odlučila sam poboljšati kvalitet tekstova.


4. Koje osobine vas krase? Opišite se u par rečenica.


Osobine?Ne volim baš da pišem ili pričam sama o sebi jer imam osjećaj kao da se namećem i hvalim,ali evo kad već moram..Volim svima biti na dohvat ruke i vrlo rado ću bez obzira na sve svoje obaveze trudim se da pomognem kad nekome treba pa čak ću često i insistirati na tome


5. Od kud ideja za naziv  bloga? Postoji li neka priča iza njega?


Sweet Escape  je nastao nakon jednog težeg perioda u mom životu kada mi je bilo potrebno da skrenem svoje misli i da pobjegnem od trenutne situacije i posvetim se nećemu što volim...i tako je došlo do mog slatkog bijega..


6. Šta bi sve uzele od kozmetike na pusti otok, a da ste ograničene na samo šest stvari?


Hmm...pa sigurno bi mogla bez ičega kad je u pitanju dekorativa,ali već bez preparative bi poludila,tako da bi se tu sigurno našao gel za umivanje,tonik ili losion,krema za lice i mislim da bi mi to bilo dovoljno.Naravno ponijela bi kupku od nekih 5-6 litara (presula bi je u kanister xD),šampon,balzam,pakovanje i to je definitivno to.


7. Najdraži kozmetički brand?


Volim Essence,Catrice,Rimmel,Maybelline kad je u pitanju drogerijski rang.Vichy kada su u pitanju malo skuplji proizvodi.



8. Koji vam je najveći strah u životu?


Gubitak roditelja.


9. Najdraža knjiga svih vremena je...?


Zafir - Paulo Coelho


10. Catlover ili Doglover? Napišite mi ime svojih ljubimaca.


Psićiiiiiiiii :) Zvončića mali japanski čin :)


11. Idealan godišnji odmor za vas je...


Kad se desi,napisat ću vam :))




Drage moje,to bi bilo to.Koji su vaši odgovori na ova 

pitanja.Pišite mi u komentarima ukoliko imamo neki isti ili 

sličan odgovor.Neću nominovati nikoga,ali pozivam sve

 blogokolegice da odgovore na pitanja.Do idućeg čitanja :* 

:*

6 komentari

Super su mi odgovori, drago mi je da si se odazvala. :)) Iskreno ni ja ne volim samu sebe opisivati, ali eto, postavila sam ovo pitanje, čisto da doznamo malo više jedne o drugima. :) Uh, ja imam inspiracije za pisanje, to je trenutno, ali nemam vremena, odnosno nemam kad fotkati, nedostaje mi sat, dva dnevnog svjetla. Nadam se da će ti se uskoro vratiti inspiracija. I ja više volim peseke, mada volim i mice, al pas je pas. :)

REPLY

Super pitanja pa sam odlucila odgovoriti :) A moj pas je moja glavna tema,o tome bi mogla pricati po cijeli dan :) sta cu kad jee volim,opcenito sve pse :) macaa se iskreno bojim,za nepovjerovat!

REPLY

same here :D i ja bi mogla razglabat o psima cjeli dan od tema prehrane do toga kak su slatki i mucasti :D

REPLY

Dijelim ljubav prema Paulu Coelhu <3

REPLY

Apsolutno se slazem :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates