4. rujna 2014.

Hello my lovelies :D 


Kako sam već par dana strašno bolesna i jedva uspijevam biti budna od temperature,a vrijeme je za novi post odlučila sam se da ubacim par stvarčica koje sam kupila u skorije vrijeme jer post koji je bio u planu za jučer nije još uvijek spreman,pa se izvinjavam svim djevojkama koje su slale pitanja,odgovori stižu uskoro :)

U posljednje vrijeme sam stopirala sa kupovinom dekorative,ali kako to inače biva prebacila sam se na kupovinu drugih proizvoda pa će se tako u ovom postu naći šampon,tonik za kosu,kupka i krema/podloga za lice...


Balea tonik za prhutavu i kosu sklonu maščenju sa ekstraktom breze,preslice te mentolom.
Upute: svaki dan nanijeti na kosu i vlasište i nježno umasirati,ne ispirati.
Što bi tonik trebao da čini: revitalizira i hladi vlasište,te njeguje kosu.
Kako sam koristila tonik: tonik sam koristila na dva načina...prvi način je bio sa uputstva..7 dana sam ga nanosila na kosu i vlasište nježno umasirala,nisam ispirala ii puštala sam da se kosa sama osuši.
drugi način koji sam koristila sam pročitala na blogu Shljokica  u postu.
Što je tonik učinio: tonik apsolutno nije učinio ništa,kosa se kao i prije njega mastila u toku jednog dana,a ostatak kose je sada još isušeniji nego što je bio.

Sastojci: aqua-isopropil alcohol-panthenol-propylene glycol-alcohol denat-menthol-parfum-citric acid-urtica dioica leaf extraxt-equisetum arvense extract-betula alba leaf extract-bht-linalool-limonene-hexyl cinnamal

I smatram dosta važnim da napomenem da ima zaista jak miris alkohola,koji ispari kroz 2 minute.
Hoću li tonik ponovno kupiti?Sigurno neću,ali vi ukoliko imate namjeru,učinite to jer ništa ne djeluje na svakome isto.Možda vma baš pomogne.


Balea kupka od kamilice

Da budem iskrena kupila sa je čito radi omjera cijene i količine za 1.95 km sam dobila 500 ml kupke što mi se i obilo o glavu...ne mogu reći da me kupka u potpunosti razočarala,ali u odnosu na ostale kupke iz Balea asortimana slobodno smijem reći da je ova dosta lošija kvalitetom.Iako ima prijatan miris kamilice,taj miris se za razliku kod ostalih Balea kupki ne zadržava već ispari u roku minute i ono što je meni jako važno za jednu kupku i u čemu maksimalno uživam kad su kupke u pitanju je pjena koju proizvode što s ovom nije slučaj..apsolutno nema nikakve pjene :) ali kupka ko kupka uvijek može da posluži.

Genera Bagno Docia Schiumma od bijelog mošusa

Ovu kupku sam prije nekoliko godina donijela sa godišnjeg odmora iz Italije i nakon što sam je potrošia više je nigdje nisam mogla naći...kada sam vidjela da je na police CM-a stiglo nekoliko Genera proizvoda očekivala sam i kupku,ali kako vam je već poznato da mi u Zenici imamo jadno opremljeni CM kupke se nisu našle u prodaji.Ali kako ja  nikad ne odustajem,konačno sam ju pronašla i zaista vam ne mogu opisati svoju neizmjernu sreću kad sam je ugledala na polici jednog hipermarketa.
Ono što je mene privuklo je predivan miris koji ostaje i nekoliko sati nakon tuširanja,a posebnoo ako pravite kupkicu u kadi...koži pruža izuzetno ugodan osjećaj nježnosti i mekoće.Stoga ukoliko ste u prilici obavezno je kupite vjerujte mi nećete se pokajati...mislim da je koštala neke 4 km,ali s obzirom da se dobije 1000ml kupke mislim da je ovo i više nego mala cijena :)

Johnson's baby shampoo od kamilice
Kako sam se farbala prije skoro 2 mjeseca i kako mi se boja s kose dosta isprala,i izrasla i sve više se nazire moja prirodna plava boja odlučila sam se za  šampon koji mi je mama uvijek kupovala kad sam bila mala djevojčica :) Johnson's šampon od kamilice namijenjen je svijetloj kosi kako bi je odžao svijetlom što nam je i sasvim logično jer svima nam je poznato da kamilica posvijetljuje kosu,pa ukoliko želite posvijetiti kosu,a ne želite koristiti razne proizvode samo je ispirite čajem od kamilice svaki put kad je perete.
Do sada sam samo nekoliko puta oprala kosu ovim šamponom,ali razlika je očigledna,kosa je znatno mekša na dodir,svilenkastija što mi je bilo potrebno nakon Baleinog tonika

Fitogal Univerzalna krema


Kako sam već koristila Fitogal kremu za ruke (zeleno pakiranje) u prodavnici je bilo dovoljno da pročitam Face & Hand cream sa ekstraktom kamilice i vitaminom E i da je kupim..tek kada sam došla kući vidjela sam da se može koristiti i kao podloga za šminku,pa ukoliko je neko koristio kao kao takvu voljela bih da mi napiše u komentaru kakva je?Ja sam je za sad koristila samo za ruke,ali ukoliko se nekome pokazala kao dobra ili loša javite mi pa da uporedimo utiske,ja ću je početi  koristiti kao podlogu čim ozdravim.

slika preuzeta s interneta


I najvažniji new in u skorije vrijeme je moj mali bijelo-crni pekinezer,stara je svega 3 mjeseca i zove se Zvončica i iako stane u dlan ona je jedna velikaaaaaaaa maza koja je uljepšala moj život.



4 komentari

ma pusti sve proizvode bitan je pas :D mnogo je sladak :D

REPLY

Hehehe :) ispunjenje zivotnog sna :) hvalaa :)

REPLY

Johnson's je moj omiljeni šampon, iako je dečiji. :D Detinjstvo pamtim po njemu, i meni je mama isključivo njega kupovala. :)

REPLY

Ja sam sklona baby proizvodima,volim njihov miris i osjecaj koji ostavljaju na kozi ili kosi...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates