7. rujna 2014.

Hello my lovelies današnji post posvećujem Miss Sporty So Matte Perfect Stay puderu.Moram da vam priznam da sam imala jako velika očekivanja i da sam u potpunosti razočarana tako da ono što slijedi nisu riječi hvale...




Puder je dospio u moju make up kolekciju jer mi je nakon godišnjeg odmora i preijepe nove boje trebao tamniji puder.Svi već sigurno znate koliko sam ja zatreskana u Garnier BB kremu (Miracle Skin Perfector) za kombinovanu do masnu kožu i kako uopće se od kad je izašla na tržište ne trudim kupiti neki dobar puder jer sam sasvim zadovoljna Garnier BB kremom,ali kako sam već rekla trebalo mi je nešto tamnije za kraći vremenski period jer jako brzo gubim boju pa sam se odlučila za neku jeftiniju varijantu i tako došla do ovog pudera.

Iz Miss Sporty-a kažu:  kontroliše sjajne/masne zone lice i daje im mat izgled koji traje do 14 sati,lagane teksture koja ne zatvara pore i daje koži da diše,ostavlja mekan i svilenkast izged kože..


Moje iskustvo:


Odmah na početku da kažem da puder ne čini apsolutno ništa od navedenog.Puder sam na lice nanosila i s podlogom i bez podloge,četkom,prstima,spužvicom,efekat je uvijek isti.Toliko je "jak" da već u samom startu nanosi probleme,jako teško se razmazuje,a nakon razmazivanja sam na koži imala osjećaj kao da sam je namazala želatinom pa se počeo sušiti i skupljati mi kožu,tako da nakon ovoga mislim da nema potrebe da pišem o disanju kože.Mat izgled ne ostavlja,ali ostavlja male grudvice i puderaste valjke.Nanošenje pudera u kamenu na njega je bila još veća katastrofa i definitivno nešto što nisam smijela učiniti.Imala sam osjećaj da mi je tečni puder pojeo kameni,ali ne u potpunosti jer mu se ovaj na ponekim mjestima uspio suprotstaviti,ali je zato rumenilo nestalo u jednom trenu.

Nakon korištenja pudera kroz 2-3 sedmice (jer sam mu ipak dala priliku s opravdanjem možda je i do moje kože nešto,možda bude bolje) imam previše začepljenje pore koje još uvijek nisu ni približno dolasku na normalno.Izgubljene novce i još svoju prvu apsolutno negativnu recenziju.



Jeste li koristile neki od Miss Sporty proizvoda?Koja su vaša iskustva s njima?Komentarišite i pratite me na FB stranici,mnogo mi znači..Veliki poljubac za sve do idućeg čitanja :*

7 komentari

Imala sam jedan ovakav puder i samo mi je zao novca koje sam dala pri kupovini... veliko razocarenje...

REPLY

Heheh,potpuno te razumijem :) mogla sam puno isplatnije investirati novac :)

REPLY

So clear miss sporty. ODLICAN.

REPLY

Joj probala sam ih nekada davnooo,to mi je bio prvi puder,ali oni su bas za taj period.A i previse vuku na narandzasto...

REPLY

Ovaj puder je ok. Nanosim ga sundjerom blagim tapkanjem u dva sloja i pude bas ravnomerno. Ako se maze prstima i razvlaci po kozi hoce fleke da pravi. Meni ne zacepljuje pore a bas imam masnu kozu.

REPLY

Joj..koliko je teski ko kreč..da,doslovno bi pojeo puder u kamenu..
Nisam ga puno platila u BiH pa mi nije zao nobca ali ne bi ga niti besplatno vise.. Kreč:)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates