14. rujna 2014.

Hello my lovelies kako je jučer na BBZ postavljeno pitanje o boyfrien tagu i kako sam se slatko ismijala ostalim boyfriend tagovima odlučila sam da moram i ja svog dragog da ispitam da vidim koliko on to zna odnosno ne zna..
Zajedno smo 3 godine i svakodnevno je primoran da sluša o mojoj kozmetici tako da je uspio možda ponešto naučiti,prosudite same je li uspio...



1.ŠTO JE TUŠ?

to je crna olovkica,tanko je i koristi se oko očiju...

2.ŠTO JE BLENDANJE?


e blendanje je kad se neke stvarčice umute iii dobije se neka nova

3.ŠTO JE BOCKALICA?


bockalica je štapić kojim se žene bockaju po obrvama da utrnu pa da ih ne boli kad ih čupaju...
(meni je ovo definitivno najjjjorginalniji odgovor)

4.ŠTO ZNAČI KAD SE PROIZVOD TRUSI?


znači da si ga malo koristila i da mu je isteko rok i da ga više nikad nećeš kupit

5.ŠTO ZNAČI KAD JE ŠMINKA "CAKEY"
znači da je boje kake xd

6.ŠTO JE BAZA?


eh to je supstanca koja se nanosi prije ostale šminke,pudera ili tako nešto..

7.ŠTO JE BRONZER?


e to je krema koja se nanosi i daje koži onako sexy bronzanu boju

8.KONTURISANJE?


šminkanje s praćenjem konture lica

9.ŠTO ZNAČI MAT?


paa šminka bez sjaja

10.SMOKEY EYES?


to je kad se žena našminka da izgeda isto napušena

11.GEL EYELINER?


isto ko tuš samo u gelu!!

12.PILING?


za čišćenje pora lica

13.TERMALNA VODA?

vruća voda za čišćenje lica

14.ŠTO ZNAČI KOMEDOGEN?


neka krema koja nije ni slična kolagenu,al se slično zove

15.SJENA?


paa sjena za oči (ovo je zvučalo kao ono..što me tu glupost pitaš..to znam..)

16. WATERLINE?

vodena linija

17.KOREKTOR?


da isuši bubuljice

18.KAMUFLAŽA?


kad se našminkaš da te niko ne prepozna

19.FIKSATOR?


kad se namažeš svim mogućim kremama i nlakiraš nokte i onda se fiksiraš na stolici i ne mrdaš 2 sata

20.FINISH? 

kraj!!!


Eto drage moje to bi bilo to...sad vi same prosudite koliko je (ne)znanje mog voljenog??

8 komentari

14.ŠTO ZNAČI KOMEDOGEN?

neka krema koja nije ni slična kolagenu,al se slično zove

eh, ovome sam se baš ismijala hahah :D

REPLY

Meni nikad dosadno s njim :) Ne znam ni kako zna za kolagen,kamo li kako je došao do ovog zaključka...

REPLY

Ahaha meni je ovo za fiksator definitivno najbolji odgovor :)

REPLY

Moram priznati da je bio vrlo maštovit :)

REPLY

oplakah na fiksator ahahahahaha joj joj XD

REPLY

Drago mi je da vas je nasmijao :) čak je i on ponosan na sebe :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates