10. rujna 2014.

Helo my lovelies :) evo baš sad dok razmišljam kako oblikovati ovaj post sjetih se da sam prije neki dan bila ponosna na sebe jer nisam kupovala dekorativu,a i vama sam se pohvalila.E pa kako kod mene moje odluke da spriječim svoju ovisnost o kupovini dekorativne jako kratko traju tako je bilo i sa ovom pa sam se danas malo previše zanijela i kupila sebi nekoliko stvarčica koje ću vam predstaviti u ovome postu...

Počet ću s puderom....od kad sam počela koristiti pudere još uvijek nisam naišla na puder s kojim sam posebno zadovoljna i onaj za koji ću reći..eh to je to i ostati mu vjerna..na tom polju uvijek šaram,jednostavno nemam sreće...taako da sam se odlučila isprobati još jedan,a kakvi će utisci biti to ću vam javiti naknadno..riječ je o Astor Mattitude puderu za kombinovanu do masnu kožu kakvu ja i imam  sa HD pigmentima i SPF 22 u broju 001 ivory...
Iz Astora kažu:besprijekrni rezultati,do 16 sati kontrola sjaja,70% smanjuje vidljivost pora,bez efekta maske,daje zdrav izgled kože...

Kako i većina brednova kaže za svoje pudere koji su namijenjeni za masnu kožu tako kažu i iz Astora,a koliki i kakav će biti njegov učinak ću prosuditi naknadno.























Ukoliko ste me pratili znate da sam već pisala (mislim da je na grupi BBZ) o problemima s ispucanim usnama i kako mi ništa nije pomoglo da to spriječim...danas sam na prijatejicinu preporuku kupila piling za usne od Catrice-a.Pakovanje je poput flomastera,sa aplikatorom poput onih koji dolaze u sjajevima za usne i kroz sredinu ima rupica iz koje prilikom odvrtanja s donje strane pakovanja izlazi pa ja bi ga nazvala balzam sa zrncima poput šećera s tim da su dosta sitnija i već sam ga koristila 2x i već vidim razliku...





Pored pudera i pilinga tu su još tri proizvoda: fixing olovka za obrve,manhattan sjena za oči i Balea sprej za zaštitu kose od vrućine...Nemam ništa posebno da dodam jer proizvode još uvijek nisam isprobala,ali s obzirom na kvaitet prethodnih proizvoda istog brenda sigurna sam da će se dobro pokazati,ali o svemu tome u nekoj od narednih recenzija.







Manhattan Intense Effect 11A Off-white
















































Koristile ste nešto od ovoga?Pišite mi svoja iskustva,mišljenja,preporuke?Ukoliko već niste pratite me i na FB stranici :) Do idućeg čitanja :*

4 komentari

jako lijepi noviteti :)
nisam ništa probala, ali ova Catrice piling olovka izgleda jako zanimljivo!

REPLY

Zaista služi svrsi,žao mi je što sam bila nestrpljiva i nisam uslikala usne prije i nakon korištenja...jer za samo 2x koliko sam je koristila jako velika razlika je primjetna. .

REPLY

Zaista mi treba ova Catrice piling olovka :D hvala mnogo <3

REPLY

Ova moja je limited edition,al' vjerujem da imaju i u nekoj stalnoj varijanti...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates