19. rujna 2020.

 Tečne sjene su u posljednje vrijeme postale pravi hit. Kako imam masne kapke nisam bila previše zainteresovana za isprobavanje jer negdje sam vozila film da one nisu za mene.

Od Avona sam dobila presladak PR paket, a prvo što sam izdvojila da vam predstavim su Show glow tečne sjene. 

Najviše volim novi proizvod testirati kroz jedan radni dan, ako mi se dopadne njegovo ponašanje na mojoj koži kroz 8 i po sati radnog vremena, onda on definitivno vrijedi pažnje.

Show Glow sjene dolaze u klasičnom pakiranju kao sve tečne sjene s tim da ove dolaze u dva dijela, imaju na sebi i kreon. Ja sam dobila tri nijanse. 







1. Bronzana naziva PEACH BELLINI

2. LJubičasta naziva PAPARAZZI PURPLE

3. Rose gold naziva SHOW OFF SUGAR

A sve tri imaju zlataste nijanse kreona.

Prva koju sam isprobala je Show off sugar, rose gold nijansa. Nanosila sam je na kapak klasično. Dakle, priprema kapka, korektor kao baza, lagano sam setovala kapak, u vanjski kut kapka i pregib sam stavila klasične matt sjene i onda na pokretni dio kapka lagano aplikatorom nanjela sjenu i izblendala pljosnatim kistom. 

Izuzetno su kremaste, lagane za blendati, vrlo su pigmentovane. Istini na volju, bolje je raditi kapak po kapak jer ako nanesete u isto vrijeme sjenu pa radite jedno pa drugo oko, onda ćete se s onim kapkom koji je drugi došao na red malo namučiti ali na kraju ispadne super.

Sve tri nijanse mi imaju drugačiju teksturu, mala je razlika između tekstura, ali je ima. Sve su one onako kao neka lagana pjena, s tim da je paparazzi purple najgušća, dok je peach bellini najrjeđa.

Postojanost im je fenomenalna. Ja sam prvi puta stavila sjenu u pola 6 ujutro i skinula u 4 sata poslije podne i ni maknula sa kapka nije. Ne uvlači se u linije na kapku, ne pomjera se, ne skuplja se, dakle kao klasična sjena za oči.

Eh, ono što me još više kupilo su kreoni. Sve tri sjene imaju zlataste nijanse i sve tri kreona su prepigmentovana, premekana, lako razmaziva, mogu na vodenu liniju, unutarnji kut oka, cijeli kapak, savršene. Također se odlično ponašaju na kapku, ne skupljaju seu linije, ne nestaju, odlično se blendaju. Mana im je što su premekani pa mi je na svakoj otpao vrh već prilikom prvog korištenja.

SHOW OFF SUGAR





PEACH BELLINI



PURPLE PAPARAZZI






Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates