11. svibnja 2020.


Duže vrijeme mjerkam Balea professional oil repair intensive turban masku za kosu. Sam princip maske mi je izuzetno zanimljiv, dobije se kapica u kojoj se nalazi maska te je nanosite na opranu kosu i osušenu peškirom. Zašto sam se dvoumila? Radi se o maski koja u sebi sadrži arganovo ulje i keratin, a namijenjena je oporavku suhe i oštećene kose. Sama činjenica da se maska naosi na kosu od tjemena do vrhova, a ne samo na vrhove, a sadrži ulje me odbijala, ipak imam kosu koja se u korijenu masti. Kako već sjedimo kući, nije mi bilo važno i ako mi se kosa kroz dan umasti, željela sam je isprobati.


Dakle, u pakovanju dođe kapica u kojoj je maska i nanesete je na opranu i peškirom prosušenu kosu, držite 10-20 minuta, a ona ima efekt samozagrijavanja. Maska (35ml)  je unutar kapice neravnomjerno raspoređena i teško mi je bilo da je tako rasporedim po kosi, pa sam je nakon što sam kosu ubacila u nju dobro utrljala u tjeme, kroz vrhove, što sam više mogla. Miris mi se dopada, poprilično mi je jak, ali prijatan za nos. 
Na kosi sam je držala sigurno više od 20 minuta, prije svega jer nisam imala pametnijeg posla, a kao drugo nestrpljivo sam čekala taj efekat zagrijavanja koji ja nisam primijetila. Možda sam trebala zagrijati sve o fenom, ali to mi je naumpalo tek nakon što sam krenula sušiti kosu.







Nakon nešto više od 20 minuta skinula sam kapicu i moja kosa je zaista upila svu masku, kapica je ostala potpuno suha. Isprala sam je i poprilično sam se iznenadila efektom. Jako lijepo sam kosu počešljala, nije mi se petljala, nakon sušenja je bila dosta ravnija nego inače, smirenija, sjajna i glatka. 

Koliko mi je umastila kosu? Moram priznati da jeste, ali ne u mjeri u kojoj je bilo očekivano s moje strane obzirom da imam masnu kosu. Izdržala sam dan nakon pranja s puštenom kosom, već drugi dan mi je bila dosta masnija nego što to bude inače. 

Kao tretman mislim da se isplati za sve tipove kose, barem jednom mjesečno. Za koga bi je baš preporučila? Za djevojke sa suhom i oštrom kosom kojima je potrebno nešto sa kosu ukroti i smiri, čak mislim da bi bila idealna za kovrčavu kosu. Sad, definitivno ako baš volite volumen u kosi i ne možete bez njega, onda ovo nije maska za vas.
Što se tiče kapice, ja sam je ostavila iz razloga da probam i sa nekim drugim pakovanjem jer je definitivno nešto što bi se možda moglo koristiti više puta. Kada isprobam, javim vam.


Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates