23. ožujka 2019.

Potaknuta postom kolegice sa bloga Lipstick's blade napisah prethodni post. Post koji sam više posvetila sebi nego bilo kome drugome. Jednostavno sam imala potrebu da svoje mišljenje podijelim sa ljudima koji vole isto, a to su upravo kozmetika i šminka. Još tada sam sebi u glavi odredila "raspored" kojeg se naravno nisam ni pokušala držati, a već je na blogu Lipstick's blade pokrenut izazov #vratimobeautyblogerice što je bio okidač da sjednem i otipkam povratnički post.

Razmišljala sam se o čemu da vam pišem kada toliko toga imam da kažem o mnogo čemu. Odluka je da pišem o relativno novijem make up komadu u mojoj kolekciji, a koji je "najstariji" od svih proizvda koje imam želju da vam predstavim.

REVOLUTION X SOPH EXTRA SPICE PALETA SJENA ZA OČI

Make up Revolution je u suradnji sa youtubericom Soph does nails izbacio nekoliko proizvoda, a od svih najviše pažnje mi je privukla upravo Extra Spice paleta, točnije dvije njene nijanse, Vitamin C i Twenty one.

Paleta dolazi u plastičnom, roza pakovanju te i u kartonskoj ambalaži. S unutarnje strane poklopca je ogledalo veličine pakovanja tako da je i u slučaju nužde iskoristivo.



Paleta broji 18 nijansi, od kojih je većina toplijih i matt nijansi, tek svega nekoliko je hladnijeg tona i shimmerastih.



Svaka nijansa ima svoj naziv i ispod svakog pana je otisnut naziv, što je meni fenomenalno, volim kada nijanse imaju naziv, nekako mi to odaje dojam da se netko zaista potrudi i potpuno posvetio svakoj ponaosob.



Želim odmah da istaknem nedostatak bazne nijanse, paleta ovog raspona tonova itekako mora imati jednu takvu nijansu. Također, shimmeraste nijanse mi se uopće ne dopadaju, ako radim sa suhim, pljosnatim i sintetičkim kistom koji je idealan za shimmeraste nijanse ne postignem ništa, također ni ako je kist vlažan. Nešto malo bolji intenzitet dobijem ako nanosim prstom, ali i tada vrlo mala količina sjene ostane na kapku.

Matt nijanse su super, svaka je zaista intenziva, jako dobro su pigmentovane. Na granici su sa puterastom teksturom, najbolje mi surađuju sa kistovima od prirodne dlake i super se blendaju. Kod matt nijansi da super pigmentacijom nije rijetka pojava da se truse što je slučaj i sa ovim nijansama.

U početku posta sam napisala da su me dvije nijanse "natjerale" da kupim ovu paletu i zaista se nisam pokajala.

Pored Vitamin C i Twenty one nijanse kao favorite bih izdvojila  Sweet n Sour kao nijansu koju često koristim u preciznije u pregibu kapka nakon što nanesem Cheescake ili Cookie Dough onako malo nepreciznije.




Sad vas ostavljam swatchevima nijansi i opisu svake od njih.











Poljubac :*

2 komentari

Super izgleda paleta, dugo ju odmjeravam ali nikako da se odlučim za kupovinu jer i ovako imam gomilu paleta :D XD

super recenzija :)

REPLY

Joj i ja sam se dvoumila jer su me privukle samo samo dvije nijanse, ali nisam im mogla odoliti. Jedino eto te shimmer nijanse nisu baš najsjanije urađene, ali vrijedi zbog ostalih. :*

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates