4. svibnja 2018.

Avon ima fenomenalnu liniju mat tečnih ruževa koje sam probala čim su izašli, ali kako je tada blogosfera bila preplavljena recenzijama istih, ja se nisam previše trudila da vam prenesem utiske na blogu jer većina recenzija je bila uprao onakva kakvu bi i ja napisala. Dakle, deset mat nijansi i deset onih sjajnih su napravile veliki bum, a ja vam danas pišem o tri matt nijanse sa šljokicama. Ideja šljokica u ovim ruževima je postizanje metallic efekta, a da li su uspijelo prosudite sami prema slikama.


Tekstura Avon matt tečnih ruževa kako ova tri koja ću vam danas predstaviti, tako i onih prvobitnih pjenasta te kada ih nanesete na usne imate osjećaj mekanih i baršunastih usana. Vrlo su jednostavni za apliciranje i u samo jednom sloju dobijate potpunu pokrivnost, a sa dva sloja dobijate nevjerovatno jak intenzitet. Tokom nošenja ruža sve vrijeme imate osjećaj da je ruž tu i da se nije osušio, ali to je samo osjećaj. Ruž se vrlo brzo suši u matt završnicu, ali ne isušuje usne te je to razlog zašto mislite da se nije osušio.




Kissy face nijansa je toplija nude nijansa, sa vrlo malo rozog pigmenta idealna za svaki dan i svaku priliku.





Mystique nijansa nosi idealan naziv jer je potpuno mistična. U pakovanju izgleda kao bordo/smeđa nijana, ali na usnama je tamnija mauve, ima i smeđeg i crvenog pigmenta, ali na mojim usnama uživo izgleda kao mauve što je i do moje prirodne boje usana koja je poprilično tamna.





Rock Star nijansa je savršena crveno-peach ljetna nijansa koja će ovo ljeto dodatno da uljepša.



Do idućeg čitanja :*

4 komentari

Imam u nijansi Tko, Flushed i Fabulosity.

REPLY

Imam ih i ja, predivne su :)

REPLY

Prelepe su boje :) Crveno-koralna je top :)

REPLY

Predivna ljetna nijansa uz neku lepršavu haljinicu :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates