4. ožujka 2018.


Catrice je meni jedan od dražih drogerijskih brendova. Kvaliteta njihovih proizvoda je često potpuno nesrazmijerna sa njihovom cijenom, tako da za vrlo malo novca možete dobiti itekako kvalitetan proizvod. Svi znamo koliko su njihove tečne kamuflaže hvaljene ili Catrice HD puder.

Kada su u pitanju sjene za oči ja baš i nemam pozitivna iskustva. Imam zaista mnogo njihovih paleta i mono sjenki, ali pored predivnih nijansi, pigmentacijom se ne mogu pohvaliti.


Danas vam pišem o  Instant glam paleti sjena za oči koja mi je nedavno stigla. Poprilično dugo sam se dvoumila da li da je isprobam ili ipak da je proslijedim jer kako kažem pigmentacija im baš i nije sjajna. Hvala meni koja nemam mira te sve živo moram da isprobam, pa sada imam omiljenu go to paletu.


Za Catrice palete smo navikli da dolaze u minijaturnim pakiranja, što ovu znatno razlikuje. Paleta je nešto veća, u njoj dolaze 4 pana, a svaki pan ima po 2 srodne nijanse dakle 8 različitih. Uz paletu dolazi i dosta drugačiji aplikator, nešto veći i u obliku srca. Ideja je da aplikator prislonite na 2 nijanse, lagano povućete dužinom te tako preslikate na kapak, a na kapku odmah ostaju dvije nijanse, svijetlija i tamnija. Ja sam probala da koristim sjenke na taj način međutim dosta je neprecizno tako da ih ipak koristim na standardni način, kistom.



Sve nijanse iz palete se mnogo truse, zapravo ovih 6 koje sam ja koristila se zaista mnogo truse jer 2 nijanse iz jendog pana uopće nisam isprobala jer boje baš i nisu moje omiljene. Pigmentacija im je za raliku od svih prethodnih Catrice paleta koje sam probala jako dobra, čak šta više odlična. Ne nakupljaju se na kapku bez baze, jako postojane te sa kapka ne mrdaju dok ih ne skinem. Odlično se blendaju i slažu za ostalim sjenkama. Tekstura je na granici za puterastom te moja preporuka vam je da ukoliko se odlučite za ovu paletu koristite sintetički kist te sjenke kupite tapkanjem, kako bi smanjili trušenje.




Catrice Instant glam paleta ima 8,8 grama što je odlična gramaža jer ja sjenama gotovo nikada ne dotaknem pan.

Prve dvije nijanse u paleti su topla smeđa i zlatna, obje u sebi imaju nešto malo krupnije šljokice koje su kod smeđe nijanse dosta izraženije.



Sljedeće dvije nijanse su nešto malo svijetlija verzija prethodnih i njih koristim svakodnevno, odlične su za dnevne varijante kada želite da ste našminkani, a nemate mnogo vremena, nepogrešive su. Također u sebi imaju šljokice kao i prethodne dvije.



Ove dvije nijanse uopće nisam probala, poprilično su mi hlade te ne volim hladne sjene na svojim očima.



I posljednje dvije, koje daju šarm ovoj paleti. Tamno roza nijansa na mojim očima izgleda skoro pa crveno, dok svijetlo roza je umjerena i jako lijepa. Ove dvije za razliku od prvih pomenutih u sebi imaju sitni shimmer.





Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates