4. siječnja 2018.

U postu sa favoritima 2017. godine, obećala sam da je sljedeći post posvećen Dermacol make up mat control bazi.

Recenzija o puderu je definitivno najčitaniji post i broji preko 70 tisuća pregleda, što je mene fasciniralo.

Nedavno sam od Jovane, za koju opet naglašavam, jedina prodaje orginalne Dermacol proizvode, na poklom dobila i matt control make up 18h bazu.



Meni kao masnokožcu su itekako potrebne ovakve baze, posebno jer imam dosta proširene pore koje u kombinaciji sa puderom znaju počesto izgledati jako neuredno.

Dermacol make up matt control baza obećava i do 18 sati kontrole sebuma, dolazi u kompaktnom pakiranju, tubici od 20 ml.

Prilikom prvog dodira sa bazom, učinilo mi se da je njena tekstura potpuno kremasta, što zapravo tako izgleda samo vizuelno. Baza je potpuno gelasto/silikonska i odlično popunjava pore. Vrlo važno je da naglasim da nikako, ali nikako ne smijete ovu bazu nanositi tako što ćete je razmazivati kružnim pokretima jer ćete na taj način dobiti samo valjke na licu. Način nanošenja je tapkanjem i nikako drugačije.



Ja sam bazu prije svega koristila na području čela, nosa i dijelovima obraza gdje su mi pore itekako proširene.  Koliko dobro popuni pore je nemoguće opisati, gotovo kao da nestanu sa lica, što ću se zaista potruditi da vam predstavim fotografijom.
Vrlo tanak i lagan sloj ostaje na licu, sa potpuno baršunastim završetkom
 Nema osjećaja težine, ne steže lice, a sa ostatkom proizvoda surađuje odlično.

Svakako bih napomenula da ukoliko vam koža nije potpuno masna odnosno ako su vam dijelovi lica normalni da na te dijelove bazu ne nanosite bez da ih prethodno hidrirate jer bojim se da bi možda mogla da vam isuši lice, meni nije, ali možda ako ste osjetljiviji da bi.

Znam da svi čekate da konačno kažem koliko kožu drži matt. Pa ovako, to ovisi od proizvoda koje koristite nakon baze. Ako sam koristila matt puder i setovala ga, nisam se prosijala punih 10 sati što me je fasciniralo, šminka je stajala kao da sam je tek nanjela. Vjerujem da bi izdržala još, ali nisam imala volje sjediti još koji sat u kući sa šminkom.
Kada sam koristila matt puder bez setovanja, izdržala sam oko 6 sati bez da sam se i najmanje prosijala.
Kada sam koristila puder bez matt završnice i uz setovanje kroz nekih 5 sati sam se lagano prosijala na čelu, ali znatno manje nego što se to dešavalo bez baze.
Dolazimo do situacije kada je najmanje izdržljiva, a to je puder koji nema matt završnicu i bez setovanja, izdržalo je samo 3 sata te sam se nakon toga prosijala malo više nego sa setovanjem, ali opet za moj ukus ništa strašno jer su se znale dešavati i gore situacije.







Sigurno se pitate za cijenu? Baza košta 35.00 KM i vjerujem da vam se na prvu čini kao nešto skuplji proizvod, ali ukoliko vodite bitku sa masnim licem i prekomjernom količinom sebuma, što zna izgledati jako loše, utiče i na samopouzdanje onda je ovo vrlo mala cijena za ono što ćete dobiti, a posebno ako vam kažem da vam je za cijelo lice potrebna količina zrna riže te da ćete u ovom proizvodu itekako uživati.

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates