17. listopada 2017.

U jednom periodu potpuno sam izgubila korak sa novitetima u beauty svijetu.Ali trudim se u posljednje vrijeme da to i nadoknadim te vam danas donosim recenziju Maybelline Superstay 24h pudera (nijansa 20 Cameo)

Maybelline superstay 24h puder na našem tržištu možete pronaći u 4 nijanse.Obećava da će izgledati  svježe i postojano do 24h zahvaljujući Micro-Flex tehnologiji - otporan na znoj, vlagu, i dodir. Besprijekorno prikrivanje tijekom cijeloga dana bez osjećaja maske na licu. "




Trajnost pudera od 24 sata mi nije potrebna,rijetko kada nosim puder duže od 8-9 sati te sam ga toliko najduže i koristila.

Prvi dojam kada je ovaj puder u pitanju bio je vezano za ambalažu,dupla zaštitna folija ga osigurava od bezobraznih ruku u drogerijama.Klasična staklena ambalaža sa pumpicom.pumpica odlično radi te prilikom istiskivanja pudera možete je kontrolirati te samim tim dozirati idealnu količinu.





Puder je rjeđe konzistencije,mogla bih ga uporediti sa Fit me! puderom.Relativno brzo se suši tako da svakako preporučujem da radite dio po dio lica ukoliko niste spretni da jako brzo izblendate puder.Meni se najbolje pokazao sa blenderoma,ali ukoliko niste ljubiteljica spužvica onda neki gušči sintetički kist.





Kada su puderi u pitanju ne tražim full coverage.Volim pudere koji ujednače ten,ne patim od toga ako mi koji nedostatak ostane primjetan na licu,a i korektor je uvijek tu da riješi one izuzetno velike nedostatke.

Pokrivna moć superstay pudera je visoka srednja,u jednoj sloju pokrije gotovo pa sve,a ako vam ni to nije dovoljno možete vrlo lako da ga nadogradite jer sloj na sloj odlično prijanja.

Sada se želim dotaći toga da je otporan na dodir.Na pakovanju piše da se ne preslikava na odjeću što vam ja nažalost ne mogu potvrditi jer se meni preslikava.

Otporan na znoj-ja sam ovo shvatila da je otporan u smislu toga da neće nestajati sa lica i istina je.Na licu ostaje baš onakav kakav je bio i prilikom nanošenja,neće se gubiti kada prosijate ili se oznojite.

Moja T-zona je masna i superstay puder se super slaže sa mojoj kožom.Naravno da ga dodatno setujem,ali to radim sa svakim puderom.Prvobitna završnica mu je semi matt,a nakon setovanja je potpuno matt.Postojanost pudera je za pohvalu.Uz pomenuto setovanje na mom licu uz lagano prosijavanje traje do skoro punih 6 sati (inače se prosijam nakon 4 sata).
Najveća prednost mu je što na licu izgleda potpuno prirodno.




🔹Desna (vaša lijeva) strana lica je sa puderom
🔹Lijeva (vaša desna) strana lica je bez pudera

Za kraj.Ako vam je koža izrazito masna onda ovo nije puder za vas jer neće vam dugo držati sebum pod kontrolom.Ako vam se T-zona umjereno masti te pripadate ostalim tipovima kože onda vam ga svakako preporučujem.Od prodavačice u DM-u sam dobila informaciju da se ovaj puder povlači,odnosno da stiže u novom pakiranju i da će ponovno biti dostupan u 4 nijanse.Nijanse zapravo i jesu jedina zamijerka ovom puderu,zapravo i činjenica da na licu lagano oksidira što ukoliko niste opsjednuti time gotovo da nećete ni primjetiti jer je to za manje od pola nijanse.

CIJENA: 19.95 KM


2 komentari

Meni je ovo bio fantastican puder, koristila sam ga citave prosle godine kao luda...Sjajan post, sve pohvale.

REPLY

Ja sam izuzetno zadovoljna,prije svega jer je super prekrivne moci,a izuzetno lagan i prirodan.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates