22. rujna 2017.

Na prelasku godišnjih doba stižu razni noviteti u kozmetičkoj industriji,a posebnu pažnju privlače limitirane kolekcije.

Mjesec rujan za Essence je u znaku Chupa Chupsa.Da,dobro ste pročitale,najslađa limitirana kolekcija koju ovaj mjesec možete pronaći na Essence stalcima je upravo I want candy koja je nastala suradnjom Essencea i Chupa Chupsa.

Svaki od proizvoda u kolekciji ima miris neke od Chupa Chups lizalica,a ja ću vam danas pokazati neke od drugara iz kolekcije.



Krenuti ću sa kistom,jer mi je on zapravo i najomiljeniji.U prošlogodišnjoj limitiranoj kolekciji Make me pretty se nalazio rozi kist,namijenjen rumenilu,međutim meni je to bio najomiljeniji kist za nanošenje tečne podloge,ali od prekomjernog korištenja potpuno se raspao.U I want candy kolekciji ima upravo isti kist,samo u crnoj boji.Mom oduševljenju nije bilo kraja.Tako da,ukoliko ste u potrazi za pristupačnim,a odličnim pa skoro i savršenim kistom za tečne podloge,znate što vam je činiti.




Paletica sjajeva ima 4 nijanse,bisernu,dvije shimmeraste i matt.Kada su u pitanju sjajevi iz paleta,nemam mnogo iskustva.Paletica je praktična,može stati i u manju torbu.Na poklopcu se nalazi veliko ogledalo i kistić sa kojim možete da aplicirate sjajeve.Mene sjajevi iz palete podsjećaju na grožđanu mast.Super su kremasti,srednje pigmentovani,nisu ljepljivi i neodoljivo mirišu na višnju.Svaki od četiri sjaja je drugačije teksture odnosno neki su maziviji (ako je ovo riječ) dok su drugi malo čvršći pa idu malo teže.





Rumenilo u perlama je preslatko.Volim perle,gotovo su nepotrošive.U kutijici dođu 3 nijanse,biserno roza,koraljna i matt tamnije roza.Savršena kombinacija 3 nijanse koje daju predivno koraljnu-rozu nijansu na obrazima.Vjerujem da će odgovarati svima.





Eyeliner je nešto što nisam najbolje shvatila.Aplikator mu je dosta čudan te umjesto špica na vrhu ima kuglicu,ali bez obzira na to izuzetno je fleksibilan.Pigmentacija mu je odlična što možete vidjeti i na slici ispod,a suši se u potpuno matt finish.Ja sam općenito smotana za nanošenje eyelinera u olovci,a sa ovim posebno ne mogu izvuči pravu i tanku liniju.



Peeling je namijenjen uklanjanju kožice oko noktiju i definitivno je preslatka ideja.Ja sam ga koristila i za ruke.Super ideja,samo da je pakovanje malo veće.




Nadam se da vam se dopada ideja ove kolekcije.Koji vam se komad iz kolekcije najviše svidio i koja vam je chupa chups lizalica omiljena?Ja volim jogurt i jagodu.Do idućeg čitanja :* :*


Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates