13. kolovoza 2016.

Dobra podloga je najbitnija kada je u pitanju make up.Kako u životu sve počinjemo sa pripremama,tako i nanošenje make up-a mora započeti pripremom.

Prvenstveno odgovarajuća njega lica,zatim dobar primer i onda sve ostalo.Koliko je primer bitan naučila sam kroz godine traganja za savršenim puderom.U principu svaki puder će mnogo bolje "leći" na vaše lice ukoliko imate dobar primer.

Moja T-zona je masna,sa izuzetno proširenim porama bez bilo kakvih drugih nepravilnosti i uz povremeno crvenilo oko nosa.Ništa sem masne T-zone meni ne predstavlja problem.
Probala sam mnogo primera,neki su mi se dopali manje,neki više.

Danas vam donosim par riječi o Aura primeru za T-zonu koji je namijenjen smanjivanju pora,matiranju lica te sadrži hijaluronsku kiselinu i vitamin E.


Primer dolazi u bijeloj tubi,sa mint zelenim momentima u količini od 25 ml te košta oko 13 KM (nemojte me držati za riječ jer sam ja svoj dobila na poklon od meni vrlo drage osobe).

Gelasta tekstura,zelene boja,pomalo biljnog mirisa koji se ne zadržava dugo nakon nanošenja na koži.Primer je zbog boje pogodan i za neutralizaciju crvenila na licu.



Primer preporučujem da nanosite u tanjem sloju,isključivo na T-zonu (čelo,nos,dio ispod očiju i brada) jer ukoliko pretjerate sa količinom osjećaj na koži je prilično neugodan.Moram priznati da se meni osjećaj koji ostavlja na koži i sa jednim slojem ne svidja,poprilično me zateže i nekako mi je ljepljiv,ali nakon što se primer upije u kožu osjećaj nestane.

Učinak primera je odličan i tu mu nemam zamjerki.U mom slučaju pore zaista izgledaju manje,koža je potpuno matirana i glatka.

Mat efekat traje dugo i to mu je jedan veliki plus.Od kada koristim Aurin primer za T-zonu prestala sam da koristim sve kamene pudere za setovanje i jos uvijek mi se nije desilo da sam prosijala pa čak i nakon 6 sati koliko sam ga najduže nosila. 




Primer koristim već skoro mjesec dana kad god se šminkam i za sada nisam imala nikakvih negativnih posljedica.Mislim da je idealan za masnokožce i nikako ga ne bih preporučila onima sa suhom kožom.

Koji primer vi koristite?Jeste li probale Aurin primer za T-zonu?

 Pišite mi.Do idućeg čitanja :* :*




1 komentari:

Imam suhu kožu tako da ništa od njega, ali moram priznati da sam jako iznenađena što je zelen boje. :D

CANDY MAKEUP GIRL

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates