17. travnja 2016.



Zdravo,u ovom postu vam pisem o samponu i balzamu za masnu kosu.Oba proizvoda su sa ekstraktom bijele gline i mlijekom jasmina.Obecavaju mekanu i cistu kosu i manje mascenje.


Kako sam vec nebrojno puta spomenula,imam izrazito masno tjeme i suhe vrhove te sam u konstantnoj potrazi za savrsenim samponom i balzamom.La petit marseillais sampone do ova dva nisam koristila i cinilo mi se obecavajucim sto sadrzi glinu jer nekada sam davno koristila Garnier Ultra doux sampon za masnu kosu koji je takodjer sadrzavao bijelu glinu i bio mi je odlican.

Prilikom prvog pranja kose ovim samponom osjetila sam da zaista cisti kosu,ostavlja skriputavi trag sto je izgledalo obecavajuce.
Te nakon tog koristenja kosa mi je bila cista dva dana i treci pristojna za svezati.Pranje odgodjeno za cetvrti dan.

Balzam mi se na prvo koristenje zaista dopao i cak sam ga nanosila i gotovo skroz do tjemena i kao sto sam rekla kosa mi je tek cetvrti dan bila spremna za pranje.

Kod balzama mi se nije svidjelo pakovanje u startu jer je dosta tvrdo odnosno plastika je dosta tvrda i jako tesko se proizvod isticse,ali u svakom slucaju nesto s cime sam se mogla nositi.

Na slici iznad vidite koliko sam sampona potrosila,pa otprilike sam i balzama toliko mozda malo manje.

Oba proizvoda su dosta gusta,rekla bih zbog gline i oba proizvoda predivno mirisu na jasmin.

Nakon pola potrosenog proizvoda moji utisci su bili potpuni.

Vremenom sampon je isusio moje tjeme sto je rezultiralo povecanim lucenjem sebuma te se moja kosa pocela mastiti u roku od 12 sati.I mislim doslovno jer operem kosu pred spavanje ujutro se probudim sa masnom.Vrhovi kose su bili zastrasujuce suhi sto je rezultat i sampona i balzama.Ja sam neko ko ne koristi peglu,figaro,fen sam takodjer pocela koristiti sve manje i nadam se da cu uspijeti u toj misiji jer je prije bilo nemoguce da ne osusim kosu tako da takve stvari ne doprinose mojim ostecenjima i suhim vrhovima.
U periodu dok sam koristila odva dva proizvoda kosa mi se na krajevima znatno isusila,znatno rascjepkala,a bila je zaista divna iako nije sisana punih 5 mjeseci. 

Pored povecanog lucenja sebuma i znatno suhih vrhova sampon je uticao na to da mi se kosa 2-3 cm od korijena toliko znala ucupati da nije bilo nacina da je rasceljam jer bi pocela pucati i ukoliko bi je i rascesljala taj dio je strsao od ostatka kose i izgledao gotovo kao da je sprzen.Takvi "cupavci" kako sam ih od milja zvala su se cesto javljali na gotovo svim dijelovima kose (pri tome mislim da siskama,iza na potiljku,sa strana..)
Moja kosa je tanka,ali nije rijetka i zaista ne znam sto bi se desilo da mi je kosa rjedja vjerujem da bih ostala bez nje jer ti "cupavci" su bili jezivi.

Ukoliko imate guscu kosu apsolutno ne preporucujem ovaj sampon jer samo zamisljam kolika bi to kolicina kose bila u "cupavcima"...



U svakom postu u kojem sam napisala da mi nesto ne odgovara i da mi se nije dopalo naglasila sam da to ne znaci da vama nece odgovarati i da vam se nece svidjeti.Ovaj put svakako preporucujem da ovaj sampon i ovaj balzam zaobidjete jer sigurno za isti novac ima mnogo boljih proizvoda.Moja kosa se vratila u normalno stanje,vrhovi su nekih 1 cm pred kraj ostali osteceni,ali nista sto makaze ne mogu popraviti.

Koji je vas omiljeni sampon i balzam?Jeste li imale negativnih iskustava sa samponima i balzamima?Pisite mi...Do iduceg citanja :* :*

4 komentari

Auu čovječe.
Moja kolegica ga stalno koristi i hvali i bas sam ga mislila kupiti ali definitivno ću ga zaobići jer se i moja kosa počela mastiti brže pa ću ipak probati naći neki drugi sampon.

REPLY

Ja srecom nemam masnu kosu, ali odlicna recenzije za one koji imaju <3

REPLY

Ja nemam osjetljivo tjeme i do sada mi se nikad nije desilo da mi neki sampon isusi tjeme toliko da mi se kolicina sebuma pojaca.Jedina dva proizvoda koja sam koristila u to vrijeme su ovaj sampon i balzam tako da sam sigurna da je od ovoga.

REPLY

Blago tebi,sanjam o normalnoj kosi :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates