30. svibnja 2015.


Nakon Catrice Absolute BRIGHT palete ova je došla kao pravo osvježenje.Naravno da nemam tolikp velike zamjerke ni za BRIGHT paletu jer koncept palete i nije bio potpuni promašaj,6 nijansi za highlight koje su se mogle koristiti i za neke jednostavnije dnevne varijante onda kada i nemate mnogo vremena za kreirati neki poseban look.


Nova Catrice absolute ROSE 010 Frankie Rose To Hollywood sadrži također 6 nijansi koje od kojih su 3 matt,a preostale 3 sa shimmerom.Ja se još uvijek nisam odlučila koje su mi omiljene.Od kada sam dobila paletu koristim je apsolutno svaki dan za apsolutno svaki look.Prve dvije nijanse me neodoljivo podsjećaju na 3. i 4. nijansu iz BRIGHT palete što me je oduševilo jer te dvije nijanse sam najviše koristila u BRIGHT paleti.

Pigmentacija svig 6 je jako dobra,mnogo bolja od pigmentacija u BRIGHT paleti što je logičan slijed jer je ROSE paleta namijenjena za kreiranje lookova,a BRIGHT kako sam već i napisala za highlight...

Koristila sam ih uz dvije baze,Catrice bazu i Avon bazu i dosta bolja pigmentacija je uz Avonovu iako je postojanost uz obje jako dobra.Koristila sam ih i bez baze i zaista se ne mogu požaliti,lijepo su trajale iako je pigmentacija bila slabija.

Dakle,zaključak je da ukoliko želite jaču pigmentaciji i dužu postojanost koristite bazu,Catrice,Avon ili Essence ili bilo koju drugu,danas ih imate sa svih strana,a ja sam naglasila koje preporučujem...

Iako sam već pisala recenziju o BRIGHT paleti imala sam potrebu da ih uporedim jer mi je tako lakše pisati recenziju.

Eh ono što sam zaboravila da napišem jeste da se sve sjene truse,neke manje neke više pa stoga preporučujem da ne povlačite po sjenama već da tapkate,te da koristite što mekše četkice.


GORNJA: Catrice Absolute ROSE
DONJA:    Catrice Absolute BRIGHT








Pišite mi svoje utiske.Do idućeg čitanja :* :*

*PR PROIZVOD


Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates