1. studenoga 2014.

Pozdrav drage moje,u ovome postu odlučila sam vam predstaviti Maybelline Affinitone tekući puder i vjerujem da nema djevojke koja nije barem čula za njega.



Ukoliko me pratite znate da još uvijek nisam pronašla puder kojim bi se vraćala svaki put iznova,tako da se i ovaj ponovno našao u mojoj kolekciji pudera bez nekog šposebnog razmišljanja jer je bio na nekoj akciji u DM-u pa se uz njega na poklon dobio i cover stick i sve to po cijeni od 13,95 KM.
Inače prilikom kupovine pudera i općenito proizvoda koje ću nanositi na lice uvijek dobro odvažem,ali kao što sam sam rekla s ovim to nije bio slučaj jer sam ga koristila na prvoj godini faxa (što bi bilo prije 4 g) pa sam ga uzela jer je cijena bila relativno povoljna (i ne znam što se ponavljam,ali hajde)...

Eh sad,što se tiče pakiranja,ono je sasvim classic jer se puder nalazi u običnoj plastičnoj tubici sa crnim čepom od 30 ml.Ukoliko se puder drži na čepu pri otvaranju nastaje haos,jer je puder dosta tečan pa se razlije na sve strane,pa stoga zahtjeva pažjivije rukovanje.

O samom puderu:

Kako sam već rekla puder je dosta tečan,a samim tim dolazimo do toga da je tekstura pudera dosta lagana i baršunasta.Moj puder je namijenjen za sve tipove kože (iako nisam vidjela u CM-u da ima za više tipova,mislim da je to ovako univerzalno,pa ukoliko neko zna ima li ih za mješovitu ili suhu kožu neka mi napiše u komentaru,hvala :) ),nijanse je 24 Golden Beige,ii kad ga na prvu pogledate čini se dosta žutim,što zaista nije slučaj kada se razmaže jer tad se jednostavno stopi s kožom i nekako postaje potpuno jednak s vašim tenom.Što se tiče prekrivanja,tu ne mogu da kažem svoj sud jer zaista nemam nekih posebnih problema s kožom tipa akni,crvenila,mrlja,tu i tamo bude u određenom periodu neka sitna bubuljica koju vrlo jednostavno prekrijem korektorom.Ali ono što sam mogla da pročitam na određenim blogovima nikako mu ne ide u prilog kad je prekrivanje u pitanju i mnoge blogerice ga svrstavaju u one pudere sa vrlo malom do srednjom prekrivnom moći.

Moje iskustvo i mišljenje:


Kako sam već naglasila nemam potrebe za većim prekrivanjima i puder koristim čisto da ne bi izgledala kao bolesnik (jer sam dosta blijeda) stoga mi njegova pokrivna moć savršeno odgovara,lagana tekstura mu također od mene izvlači jedan ogroman plus jer imam dosta proširene pore i uvijek mi treba nešto lagano i lako razmazljivo kako one ne bi bile previše uočljive (i da koristim ja i podlogu,ali pore ostaju pri svome).Također postojanost mu je dosta dobra,a pri tome mislim onako nekih 7-8 sati bez ikakvog pomijeranja na normalnim dijelovima kože,što kod mene nije slučaj sa T zonom,tu ipak su potrebne popravke.Ono što mi se ne dopada su pakiranje, jer previše pudera izađe samo od sebe ukoliko niste oprezni i to što mi se na T zoni kroz nekih 3-4 sata počne presijavati,pa su mi tu potrebne neke manje popravke za koje koristim puder u kamenu,ali onda opet izdrži još 2-3 sata.I da ovaj put je sav moj utisak uljepša i cover stick koji je došao na poklon u nijansi 03 NUDE i ja ga do sada nisam vidjela u samostalnoj prodaji.





Jeste probale ovaj puder?Vaše iskustvo? Pišite mi...
A one koje već nisu like page
  My sweet escape mnogo mi znači..Ljubim vas :*

12 komentari

Mene nikad nisu privlačili Maybelline puderi baš zbog toga što su većina tečni kao bb kreme.. :-)

REPLY

Ma da,sve zavisi što kome odgovara,ja lično volim ovako ovog tipa pudere jer onda nemam osjećaj maske na licu niti mi se pore natrpaju puderom...i baš kako ti izbjegavaš Maybelline ja uveliko izbjegavam Mannhatan pudere jer su mi dosta teški :))

REPLY

Ranije sam koristila Affinitone a sad sam presla na Affinimat sa kojim sam odusevljena. Koza mi je u sustini kao i kod tebe, bez nekih problema, ponekad se pojavi bubuljica koju manje vise sredim korektorom, tako da mi ovakav puder savrseno odgovara. Meni je ogroman plus to sto sam bela i volim to sto sam bela :D i probala sam milion pudera koji su tamniji od moje koze a Affinimat u 09 Opal Rose je savrsena nijansa za kojom sam tragala godinama. I to sto se prosija za par sati ja sprecim sa Essence All about matt belim kamenim puderom. Sve u svemu definitvno omiljeni puder ikada i nastavicu da ga kupujem. =^.^=

REPLY

Jao daa..čula sam za taj Affinimat,ali ga nigdje nisam pronašla,kao što sam i napisala u 2 dm-a i 2 cm-a koliko ih imamo u našem gradu,nema ni jedan drugi osim ovoga,jedno vrijeme je bio sa sivim čepom,sad ne znam jel' ima neke razlike između ovoga i toga :S ja koristim Rimmelov Stay mati puder u kamenu i fenomenalan je :) do sada mi je ovo najbolji puder,a svakako ću potražiti i Affinimat da isprobam :) volim Maybelline proizvode,definitivno su mi najbolji proizvodi drogerijskog ranga :D

REPLY

Ja sam izmedju Affinitone i Affinimat imala pauzu godinu dana dok sam malo eksperimentisala sa drugim puderima pa ne mogu tacno da se setim i uporedim, ali da nisam otkrila affinimat vratila bih se affinitonu sigurno. A nisam probala taj kameni mada ni ne nameravam nesto da eksperimentisem sa tim kada sam najzad nasla ono sto mi odgovara. Uglavnom retko eksperimentisem sa sminkom kada nadjem proizvod da mi bas odgovara. :) A u sustini nemam omiljeni drogerijski brend, nekako od svakoga imam nesto sto volim. :D

REPLY

Ja zaista mnogo eksperimentišem sa puderima,ne iz hira već jer mi zaista ni jedan ne odgovara,pa čak i ako se na početku pokaže znalo se desiti da nakon 10-tak dana više to nije to,ne znam ni sama zašto :S tako da pudera imam najviše u svojoj kompletnoj make up kolekciji,a neki čak nisu ni do pola potrošeni,ovaj mi je već duže dosta dobar,pa ću da vidim šta dalje...jedino što se prosijam nakon 3-4 sata na T zoni,ali sve je to normalno :) iii da 09 Opal Rose sam tkđ imala priliku probati,mada na meni više ide na narandžasto :confused:

REPLY

Svidja mi se ovaj cover stick sto dodje uz njega, djeluje da dobro prekriva :) meni su MNY puderi super, bas lagani za mladu kozu...ovog sam imala jos davno prije cini mi se, i bila sam zadovoljna :D

REPLY

Biće i o njemu recenzija :) Ali nisi daleko od istine :)

REPLY

Slažem se za Manhattan pudere, oni su jakoooo teški na licu i ja ih izbjegavam.. Oni imaju dobro prekrivanje, a primjetila sam da ih kupuje cure koje imaju puno nepravilnosti na licu a baš bi trebale da izbjegavaju jer će začepiti na licu sve živo :-D Ja trenutno koristim od Rimmela 25hrs i HM od Bourjois i odlični su :-)

REPLY

Totalno se slažem...koriste ih da što više zamaskiraju lice,umjesto da puste kožu da diše...mada sam i ja prije činila istu grešku ddok nisam počela čitati beauty blogove pa se dovela u red,mnogo su mi pomogli...

REPLY

Ja sam dugo koristila ovaj puder ali sam prestala. Iako je imao dobro prekrivanje teško mi je bilo da pronađem pravu nijasu, neke pretamne a neke presvijetle. Drugi problem je bio taj što puder brzo oksidira i samim tim promijeni boju pa izgledam žuto kao limun.

REPLY

Ja sam probala i opal rose nijansu i ovu golden beige i ova druga mi je bolja,nism primjetila da mijenja boju,al' sad cu bas da obratim paznju i na to :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates