4. lipnja 2018.

Golden Rose je izdominirao kada je na tržište izbacio svoje matt tečne ruževe. Za njihovu cijenu koja je ruku na srce jako niska dobijete prekvalitetne ruževe.



Sada pored prvobitne postave na našem tržištu imamo i soft & matte liniju tečnih ruževa koja broji 18 predivnih nijansi. Ja sam se odlučila za nijansu 106 jer se u mom gradu prodaju samo na jednom mjestu i izbor je bio mali, svega pet ili šest nijansi. Nadam se da ću se uskoro dokopati još neke nijanse.


Po čemu se razlikuju ove dvije linije?

Tekstura soft&matt ruževa je nešto tečnija od klasičnih GR tečnih ruževa, lakša na usnama, ali pomalo teža za precizno nanošenje ukoliko ne koristim prethodno olovku. U svom sastavu imaju ulje jojobe i avokada koji hidriraju i njeguju usne te tako spriječavaju da se usne isušuju prilikom nošenja ruža.

Završnica je zaista soft matt kako i sam naziv linije kaže. Ruž se nešto sporije suši u matt završnicu, ali kada se osuši ne mrda dok se ga ja ne skinem. Nemate osjećaj težine na usnama i prilikom "klizanja" usne od usnu nemate osjećaj da je matt ruž na usnama.Postojanost mu je jednaka kao i kod klasičnih tečnih ruževa, dosta su dugotrajni, ali u prvih sat do dva ruž se vrlo malo prenosi na čašu i nakon toga prestaje.







Meni je soft&matt linija dosta draža od prvobitne, a prvobitni GR matt ruževi su mi omiljeni ruževi ikada.

Koštaju oko 7KM i definitivno morate skupiti sve.

Do idućeg čitanja :*



Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates