3. lipnja 2018.

Dugo nisam sjela za laptop i otipkala recenziju za neki proizvod, pravo da vam kažem ne znam ni od čega da počnem jer imam toliko stvari koje želim da vam pokažem. 
Nemam posebno opravdanje za ne pisanje recenzija, jednostavno sam se malo zasitila, a i inspiracija me napustila.

Vraćam se tipkanju i u narednih par dana ću vam pisati skoro o svemu što mi je stiglo, što sam kupila pa čak imam u planu i dvije rutine da vam pokažem, ali o tom po tom.


Današnja zvjezda je novitet iz Avona. Skoro sam sigurna da ste sve do sada probale fenomenalne Avonove bronzane perle koje su moj favorit već godinama u nazad. Avon ne prestaje da iznenađuje i ovoga puta nam je predstavio nove perle Avon true flawless soft focus finishing pearls.




Perle imaju funkciju matirajućeg završnog pudera, dakle da setujete lice. Dolaze u tri nijanse fair, light i light medium. savršeno odgovaraju tonu kože, da daju lagani matt završetak i stapaju se sa vašom kožom besprijekorno.

Moje su u nijansi fair, najsvijetlije. same perle su trobojne, dakle u nijansi fair imaju kuglice koje su breskvastog, žutog i neutralnog tona.







Nanosim ih kabuki kistom nakon 
pudera i  korektor kako bi ih setovala. Imaju lagani matt završetak, bez ikakvog osjećaja težine i poprilično dugo daju takav efekat na licu. Zlatne perle imaju lagani shimmer u sebi što doprinosi da koža izgleda zdravije i na dnevnom svijetlu jako lijepo reflektuju svijetlost te samim tim koža izgleda zdrava i svježa. 

Sa perlama ne možete pogriješiti, ne možete pretjerati u količini i dobiti osjećaj maske na licu. Meni se znalo dešavati u ljetnim danima  kada setujem puder i nakon nekog vremena sebum počne izbijati da dobijem  cakey izgled na licu posebno da onim dijelovima koji su mi normalni, sa perlama to nije slučaj jer su izuzetno lagane i dozvoljavaju da koža ispod njih diše.



Do idućeg čitanja :*




Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates