11. lipnja 2018.

Mnogo volite moje postove sa manikurama, a ja još više volim da ih tipkam.

Danas ćemo proći kratku rutinu koju imam u praktikujem u posljednje vrijeme.

Dakle, prvo uvijek skidam lak sa noktiju i za to koristim skidače bez acetona i iako prije nisam baš uviđala razliku između onih sa i bez acetona sada je itekako vidim. Nemam određeni skidač već onaj koji tada pronađem u radnji.


 


Navikli ste na moje duge nokte, ali u posljednje vrijeme mi se mnogo više dopadaju kratki nokti, kružnog oblika i pastelne i nude nijanse lakova. Valjda to tako ide sa godinama. Nokte rašpam Depend rašpicom koja je odlična ako imate mekše nokte, kupujem je u CM za neke  tri markice.


Nakon skidanja laka koristim ulje za zanoktice, a trenutno omiljeno mi je Born pretty ulje za zanoktice od breskve koje je u olovci i super je praktično. Iako je namijenjeno samo zanokticama ja ga nanosim i na cijelu nokatni ploču. Sačekam da se gotovo potpuno upije te nakon toga lagano potisnem kožicu okolo noktiju koja je također sa Born Pretty sajta.



Ulje za zanoktice --- > https://goo.gl/UxAwa1



Cuticle remover --> https://goo.gl/trwYNF

Kada se sve to završim prelazim na lakiranje noktiju. Kao bazu uvijek koristim Eveline maximum nail growth lak i nanosim ga u jednom tankom sloju.


Sad idemo na predivnu nijansu Golden Rose color rich laka u broju 91. Mnogo mi se dopada nijansa koja je toliko svijetlo roza da se to gotovo jedva primijeti.


Vodene naljepnice su već dugo moj omiljeni način ukrašavanja noktiju, različiti dezeni koje samo možete zamisliti u snu da bi ih neko nacrtao na vašim noktima, a prejednostavni za apliciranje. Sa njima nema greške, nokti kao iz salona.

Naljepnice su kao i uvijek naručene sa Born Pretty sajta.



Vodene naljepnice --> https://goo.gl/pE98c5

I dolazimo do kraja. Nanosimo standardni Essence better than gel nails top coat i imamo savršenu manikuru.






Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates