15. ožujka 2018.

Gomilanje praznih bočica za prethodni period sam privela kraju. Ili ih skupljam sao kolekcionar te mi počnu smetati ili svaku bacim čim potrošim, nemam sredinu.

Neki od proizvoda iz ovog posta su itekako vrijedni pomena tako da sam de radovala pisanju.

Šamponi, maske, kupkice, poneki dekorativni komad, sve vas to očekuje u nastavku.





Krenuti ću sa kosom, kako sam dosta pisala o njoj u posljednje vrijeme, neki proizvodi su već spomenuti u više navrata. Elseve extraordinary clay je odličan šampon za masno tjeme ukoliko ga koristite u kombinaciji sa tretmanom koji se nanosi prije pranja kose. Detaljno o tome možete čitati u postu koji sam nedavno objavila, a čiji nastavak slijedi već za vikend.



Syoss zeleni šampon za suho pranje je jedan od boljih koje sam probala iako uvijek prednost ide za Girlz only suhe šampone. Nije težak, ne ostavlja trag u kosi, daje jako lijep volumen i predivno miriše.


Gliss masku sam kupila na prekoruku Dejane Erić i moje drage Dade sa bloga Heterochrome Beauty . Što se maske tiče moram priznati da se nisam pretjerano oduševila, izuzev mekoće nisam ništa drugo primijetila na kosi. Međutim, primjena je bila sljedeća, miješala sam masku i kokosovo ulje i nanosila je prije pranja te zagrijavala fenom i time sam bila prezadovoljna. O tome također možete čitati u prethodno pomenutom postu.


Balea kuru za brzinski oporavak kose sam već jednom koristila i mislim da se našla i u prethodnim potrošenim proizvodima. Instant efekta u oporavku nema, djeluje mi kao i svaki drugi balzam za kosu. Ali kako su bile jako povoljne kupila sam dva pakovanja pa je bio red da se i iskoriste.


Intesa styling lakovi za kosu su jedni od gorih koje sam probala jer previše učvrste kosu pa imam osjećaj kacige na glavi.


Septona gel za umivanje i Balea kremasti piling su proizvodi koje non stop koristim i često ih spominjem. Ovih dana sam promijenila rutinu tako da ću vam uskoro i o tome pisati jer sam se susrela sa problemima koje nisam do sada imala te se nadam da će savijeti koje sam ja dobila možda nekoj od vas koristiti.


Cleanance gel za čišćenje namijenjen je masnoj i problematičnoj koži sklonoj nastanku akni. Dosta dobro uklanja masnoću sa lica, lice ostavlja matirano, ali i ostavlja osjećaj zategnute kože što ja baš i ne volim.


A-Derma Exomega pjenušavi gel za svakodnevno čišćenje lica i tijela atopične kože dojenčadi, djece i odraslih s vrlo suhom kožom; bez parfema, bez parabena. Koristim ga tokom zime jer mi je koža tada sklona da se isuši i peruta. Vrlo je blag, blagog i prijatnog mirisa. Odlično uklanja šminku što je meni i potrebno.

Anew vital noćna krema je namijenjena mladoj koži, protiv bora ( 25 plus ). Ovo je tester pakiranje, također sam imala dva i mnogo bolja mi je dnevna krema. Vichy idealia krema mi se uopće nije svidjela, previše dominantan miris alkohola, dnevna krema koja ne sadrži SPF.


Planet spa linija iz Avona ima odlične proizvode za njegu tijela, međutim krema za okoloočno područje mi se uopće nije dopala. Davala sam joj zaista više šansi, ali prje svega mnogo me pecka, suze mi oči, zateže mi područje ispod očiju i stvara jako neugodan osjećaj, a kao gel krema bi trebala da radi sve suprotno od toga. da naglasim, ja nisam netko tko ima previše osjetljivo to područje.


Tuširalice rijeto kad spominjem na blogu, prije svega jer svaka mi je gotovo ista. Balea tuširalica na bazi ulja je sve samo ne tuširalica sa uljem dok Avon care tuširalica od kokosa je čisto savršenstvo. Izuzeno mi je prijala, kožu je ostavljala divno mekanom ,blagog mirisa kokosa koji se solidno zadržava na koži.


Rimmel Match perfection puder je moj broj jedan, definitivno najbolji puder koji sam ikada probal ai konstantno ga kupujem. O Catrice HD puderu je suvišno i govoriti išta, svi znamo koliko ga većina djevojaka voli. Catrice mousse matt puder je povučen iz asortimana i moja tuga za istim je proizvela to da se moje posljednje pakiranje koje sam imala potpuno pokvarilo, vrlo neugodno miriše, a ja sam ga škrto čuvala kako bi ga imala "vječno".
MUA puder sam dobila na poklon, probala i nije me posebno oduševio, ne sviđa mi se tekstura, dosta mi je težak, a ni nijansa nije baš prikladna mom tenu.


Catrice paletu za konturisanje imam već jako dugo i od samog početka je bila poprilično suha, od stajanja se potpuno osušila tako da je neupotrebljiva.


Essence transparentni puder za setovanje je po meni najbolji puder za tu namijenu, ovaj nije potrošen, ali mi se rasuo i nemam volje da ga popravljam tako da ide u kantu za smeće.


Od kada sam prvi puta probala EOS labela od tada uvijek imam jedan komad. Ovaj sa slike je iz prošlogodišnje Božićne limitirane kolekcije, sad već imam novi, a ovaj poprilično neugodno miriše tako da ide u kantu.


Catrice lakove mnogo volim, sporo se troše, ne suše se, tako da rijetko kad je neki završio u kanti, ali eto ovaj jeste i jako mi je žao jer ne mogu pronaći istu nijansu.




I posljednja stvar koju želim da pomenem su higijenski ulošci kojima sam oduševljena. Inače mi gotovo ni jedni ne odgovaraju, međutim ovi Violeta od kantariona su preodlični.


Do idućeg čitanja :*

1 komentari:

Violeta ulošci sa Kantarionom meni predobro mirišu, haha, a što se maske tiče, istina je, dala mi je samo kratkotrajni efekat :(

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates