23. ožujka 2018.

Ćao drage moje, došlo je vrijeme za update posta o kosi. Ako ste propustile o čemu pričam, klikom ovdje možete da pročitate o čemu je riječ.

U pomenutom postu prije svega zadala sam izazov sebi, a i nekim od svojih prijateljica.
Na sreću svaka od nas ima drugačiji tip kose, potpuno druge probleme tako da je ovaj izazov odličan jer za svakoga ima po nešto. Linkove postova ću vam ostaviti na kraju posta.

Nedavna promijena vremena koja me iskreno iznenadila jer sam odavno već mislila da minusa i snjega neće biti rezultirala je i drastičnim promijenama na mojoj kosi.

Pojačano opadanje, mašćenje tjemena i ekstremno suhi krajevi zahtijevali su potpunu promijenu u rutini.




Kako bi spriječila daljnje opadanje kose odlučila sam se za Afrodita šampon od bijelog luka koji meni zaista svaki put pomogne nakon samo par korištenja.

Šampon je izrazito guste teksture, mene podsjeća na puding. Poprilično je jak, dosta mrsi kosu ukoliko ga previše grubo utrljavate u kosu. Uz lagane kružne pokrete i blago masiranje izbjeći ćete taj problem.

Afroditin šampon od bijelog luka mojoj dlaci izuzetno prija, lijepo mi opere kosu, dlaku odigne od tjemena i zaista je zaustavio opadanje. Međutim, napomenula sam da je poprilično jak te mi je već na otprilike pola boce izazvao perut sa kojoj nemam problema inače. Reakcija mog tjemena zahtjevala je promijenu šampona te sam se odlučila za Alverde šampon. Moj prvi ikada.




Alverde šampon od bambusa   je potpuno prirodan proizvod, bez ikakvih vještačkih dodataka, bez silikona, parabena i potpuno je veganski. Namijenjen je slaboj i tankoj kosi za postizanje volumena. Srednje gusta tekstura, pomalo me podsjeća na gelove za umivanje lica. Blagog osvježavajućeg mirisa. Prilikom prvog šamponiranja vrlo blago pjeni dok kod drugog nešto jače. Kosu zaista temeljito opere i daje onaj pravi škriputavi osjećaj pod rukom. Nisam primijetila ekstreman volumen, ali blago odigne dlaku od korijena.

Mojoj kosi više prijaju kombinovane i proteinske maske nego one čisto hidratantne, ali situacija je zahtjevala veću hidrataciju. Maska koju sam koristila u posljednjij mjesec je čisto hidratantna, sa uljem argana i kamelije, predivnog mirisa.





Garnier Marvellous maska je čisto hidratantna, sadrži ulje argana i kamelije i miriše predivno, rekla bih kao kamelija jer miris argana, koji mi je za razliku od kamelije poznat, nije prisutan. Masku koristim na dva načina, prije ili nakon pranja. Dakle, prije pranja kosu svežem u rep, nešto viši, nakvasim ga toplom vodom, pokupim višak peškirom ( bez trljanja kose!! ), zatim nanesem masku, stavim kapu za tuširanje, dobro je zagrijem fenom, nekih 20-tak minuta konstantno zagrijavam, i onda na to sve zamotam peškir. Pakovanje tako držim minimalno sat vremena, a kada mi obaveze dozvole i znatno duže. Također, prije pranja je koristim u kombinaciji sa kokosovim uljem. Dvije jušne kašike kokosovog ulja zagrijem, pola stavim na kosu kako bi otvorila dlaku, a drugu polovicu pomiješam sa maskom i nanesem sve zajedno na kosu i isti postupak sa zagrijavanjem i držanjem na kosi. Time postižem dubinsku hidrataciju. Nakon šamponiranja masku nanosim prilikom svakog pranja jer regeneratori mi ne pružaju ono što mi treba. Opranu kosu držim umotanu u peškir nekih 15-tak minuta i onda nanesem masku te ovisno o vremenu koje imam držim je od 15 minuta do pola sata i isperem. Od kako sam masku uvela u rutinu, nakon šoka koji je doživjela moja kosaod niskih temperatura, znatno se oporavila. Zaista se primijeti da je hidrirana, ne onoliko koliko bi ja željela. Mekana, svilenkasta i vrlo lakao se rasčešljava.




Balzam koji u posljednje vrijeme koristim nije najsjaniji balzam koji sam probala. Rijetke teksture, podsjeća me na serum, vrlo malo njege pruža, ali za one prilike kada nemam baš vremena je ok, dovoljno mi je da tada mogu rasčešljati bez čupanja i to je to. Balea balzam na bazi kokosove vode je također potpuno prirodan proizvod, bez silikona i parabena. Predivnog mirisa kokosa, ne previše intenzivnog.




Balea mlijeko za kosu na bazi kokosove vode je proizvod u koji sam se zaljubila, a sve zahvaljujući mojoj Dadi koja mi je rekla da je to nešto što moram imati. Mlijeko je namijenjeno oštećenoj kosi,za očuvanje vlažnosti i balansa. Ne posjeduje  silikone. Sadrži prirodan betain, koji je dobijen iz šećerne repe. Nanosi se na vlažnu kosu. Ne ispira se. Od ovakvih proizvoda ne očekujem potpunu njegu, ali dodatni neki efekat svakako da. Nanesem ga na gotovo suhu kosu, pramen po pramen i to ide brzo i jednostavno jer je dosta rijetke teksture i jako lijepo se nanosi na kosu. Ne sadrži silikone i ne otežava mi dlaku, ali je odlično posloži tako da sam potpuno prestala provlačiti kosu kroz četku od kada ga koristim. On daje trenutni efekat, ništa što će vam dugotrajno doprinjeti zdravijoj i sjajnijoj dlaci, ali sve to pruža trenutno, tako da vaša kosa odmah i estetski izgleda ljepše jer je potpuno složena.

Naravno tu su ostali i proizvodi koje sam vam spomenula i u prethodnom postu, Dr. Sante proteinska maska , kokosovo ulje, ali o njima detaljno možete čitati u prethodnom postu da se ovdje ne ponavljam.


Da, onaj pomenuti izazov. Kosa mi je zaista porasla, ne previše, ali solidno za nekih mjesec i po koliko je prošlo od prethodnog posta. Promijenila sam i boju kose i sve to možete vidjeti na fotografijama.



slika od 26.01.2018.

slika od 23.02.2018.

slika od 19.03.2018.

slika od 19.03.2018.

Dadin post: Njega i rast oštećene suhe kose

Kosa na fotografijama izuzev šampona nema ništa, razlog je kako bi vam što vjerodostojnije prikazala stanje moje kose.

1 komentari:

Obožavam onaj Afdoditin šampon :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates