12. ožujka 2018.

Ćao drage moje djevojke, na instagramu sam vam predstavila ljepotana iz današnjeg posta. Također sam vam i rekla da je do mene došao greškom, mojom, naravno. Znate onaj osjećaj kada se pravite pametne pa ne pročitate o čemu je riječ već samo odlučite da je to to i da vam to treba? E to se meni upravo desilo. Na prethodnoj brošuri, gotovo na prvoj strani sam ugledala sliku proizvoda i misleći da je to moj omiljeni contour duo momentalno ga naručila.

Na prvu sam bila zaista razočarana jer mi je baš taj contour duo trebao, a bronzera imam i viška. A sada, ovo je  moj omiljeni bronzer.



Zapravo, i ovdje je riječ o duo-u, ali ne onome koji je meni trebao. U pakovanju se nalaze bronzer i higlighter. Oba u sebi sadrže šljokice koje su kod bronzera dosta sitnije mljevene dok su kod highlightera dosta krupne iako se to ne vidi dok proizvod ne nanesete na lice. Higlighter nije omiljeni dio ove priče. Za moj ten je poprilično taman, te kada ga nanesem poprima lagano naranđasti podton iako djeluje poprilično zlatan. Također mi se ne dopada tekstura highlitera, za razliku od bronzera koji je gotovo puteraste teksture, highlihter je nekako previše praškast za moj ukus, uopće nemam osjećaj da je highlighter, skoro kao da je riječ o puderu za setovanje.

VACATION GLOW


Oba proizvoda su zaista pigmentovana s tim da je highlighter pigmentovaniji što ćete vidjeti i na fotografiji ispod.. Sama nijansa bronzera je topla, ali vrlo umjereno, Avon je uradio odličan posao, savršen omjer toplih i hladnih pigmenata. Odličan za nas svijetle.





Često oba proizvoda pomiješam i dobijem još blažu varijantu bronzera i to najčešće radim za dnevne varijante. Za neke večernje ipak koristim bronzer samostalno, a higlighter je odlična sjena.


Do idućeg čitanja :*

1 komentari:

Sviđa mi se kako ti pristaje ! <3

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates