4. lipnja 2017.

Dugo nisam pisala post o favoritima jer često u toku mjeseca mnogo različitih proizvoda isprobam,a one koji mi se zaista dopadnu svakako spomenem na blogu.

Međutim posljednjih mjesec dana sam "zapala" u rutinu i gotovo svakodnevno koristila iste proizvode te sam odlučila podijeliti ih sa vama.


Ovaj put sam izdvojila samo dekorativne proizvode jer vjerujem da su vam zanimljiviji od preparative,a ako vas zanima i šta sam to od preparativne rado koristila,pišite mi pa ću i o njima iskuckati jedan post.

Davno zaboravljenim sjajevima za usne i kremastim teksturama ruževa ove godine se vraća prilika.Matt teksture iako su napravile veliki bum,ovoga ljeta idu u zaborav.Ja sam u prethodnom mjesecu rado izbjegavala matt teksture,što mi je jako drago jer sam pronašla svoj ruž života.


Max Factor Elixir 735 maroon dust je nude ruž mog života.Izuzetno kremasta tekstura,puna pigmentacija i odlična postojanost su me definitivno kupile.Iako je ovaj ruž na skupljoj strani u drogerijama vrijedi svake marke i ukoliko tražite kremaste,a postojane ruževe moje preporuke idu Elixir liniji od Max Factora.


Prethodno pomenuti ruž sam najčešće koristila u kombinaciji sa tri olovke,koje su nijansama vrlo slične jedna drugoj.
Prva olovka koja me je u potpunosti iznenadila svojom mekanom teksturom,izuzetnom pigmentacijom i postojanošću je deBBy olovka u broju 09,zatim je tu longlasting olovka od Essence u dobro poznatoj nijansi 07 plum cake,ali i 06 satin mauve koja nam se vratila u svom starom sjaju samo sa malo drugačijim ruhom ( nove Essence olovke koje su identične prvobitnoj verziji možete naći u drogerijama i na sebi imaju ravno rezani poklopac u boji olovke).


odozgo prema dolje: 
1. Essence longlasting lipliner 07 plum cake
2.deBBy longlasting lippencile 9
3.Essence lipliner 06 satin mauve

Rado sam u upotrebu vratila i sjajeve za usne te sam ponovno dala priliku Essence XXL NUDE 03 taste the sweets sjaju.Vrlo lagan,nije ljepljiv,relativno pigmentovan i u kombinaciji sa prethodnim olovkama savršen.usne izgledaju dosta punije što i jest čar sjajeva za usne.






Kako mi se potrošio moj omiljeni ikada contour duo od Avona te dok mi ne stigne novi bila sam  primorana koristiti nešto drugo.Rimmel trio je odličan,koristila sam sve tri dijela paletice ,a o njemu sam vam pisala na blogu ( RECENZIJA).



Omiljeni puderi prethodnih mjeseci dolaze iz porodice L'oreal.Infallible matt je svima jako dobro poznat i o njemu sam vam pisala (RECENZIJA).




Drugi puder koji sam često koristila je Nude Magique,vrlo je lagan na licu,rijetke teksture,nema jaku prekrivnu moć,slaba ka srednjoj,ali je izuzetno postojan,uz setovanje mi traje poprilično dugo.Ako bi ga upoređivala sam nečim to bi definitivno bila BB krema jer se i na licu ponaša gotovo identično.Idealan mi je za toplije dane jer nije težak,dobro drži pod kontrolom sebum,ujednači mi ten te ne korodira na licu.



I za kraj,otkriće godine je Delia color krema za obrve.Ne znam kako sam živjela bez obojenih obrva.
Sve zasluge ovoga puta idu mojoj dragoj Lejli sa bloga Beauty by Lejla koja mi je proširila vidike i nagovorila me da farbam obrve.HVALA TI :*





To bi bilo to za ovaj post.što ste vi rado koristile u posljednje vrijeme?Imate li neke preporuke za mene.
Pišite mi.Do idućeg čitanja :*

6 komentari

Haha i ja sam svoje sinoć ofarbala i 'ispale' su najbolje dosad :* ljubi te Lejla :&

REPLY

I meni je drag ovaj kontur trio od Rimmela... iako se često ne konturišem ,iz paletice često koristim highlighter ili rumenilo jer su mi odlični :) a piši i preparativu... ja volim i dekorativu ali preparativa mi je bitnija daleko.

REPLY

Ja cu uskoro jer zelim pisati post o kremi pa da lijepo sve uslikam.Ljubac veliki :*

REPLY

Ja koristim sve tri,najmanje rumenilo ali eto.Uskoro cu natipkati postic i o preparativi...

REPLY

Rimmel Sculpting Palette mi je ubjedljivo najbolji proizvod koji sam ikad probala, kad je riječ o rumenilima i hajlajterima (konturisanje rijetko radim, te sam srednji dio uglavnom koristila kao sijenku :D). Inače su mi Rimmel proizvodi odlični, ali mislim da mi je ova paletica omiljena.
Što se tiče Debby i Dalia proizvoda, njih zaobilazim u širokom luku. Isprobala sam Debby četku za puder u kamenu i Dalia ruževe za usne, i jedno i drugo se pokazalo katastrofalnim, te me strah bilo šta drugo isprobati. Kad je riječ o jeftinoj kozmetici, držim se Essence, Catrice i Eveline proizvoda :D.

Puno pozdrava,
Marina

www.designgglitter.blogspot.com

REPLY

Svi proizvodi iz Rimmel paletice se mogu koristiti i kao sjene te ih i ja tako koristim.Kada je debby u pitanju samo olovke koristim jer sam od pudra imala uzasnu reakciju te sam je sanirala mjesecima,nazalost.Delia proizvodi su OK,koristim maskare i baze.Lakovi za nokte su im isto super pa cak i neki sjajevi za usne.

Hvala na komentaru :*

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates