8. lipnja 2017.


Sa proizvodima Max Factor brenda sam slabo upoznata,probala sam ih tek nekoliko,a među isprobanim proizvodima su dva ruža.Svaki od njih je iz različite linije,a jedan je i novitet koji se tek od nedavno može pronaći na policama drogerija.

Max Factor je brend srednjeg ka skupljem cjenovnom rangu drogerijskih proizvoda.Ruževi koje sam probala su jedni od skupljih koje imam,ali cijena opravdava kvalitetu.  


Velvet mattes ruževi su novitet i nakon što sam se oduševila ružu iz Elixir linije,neminovno je bilo da moram probati i ove.

Pakiranje ruža je vrlo elegantno i otmjeno,minimalno sa natpisom brenda i matt teksturom.Na donjem dijelu pakovanje je u boji ruža što je izvrsno za nas kolekcionare da što lakše odaberemo nijansu.

Nijansa koju sam odabrala za sebe je 25 BLUSH,rozo-crvena,idealna za ljetne dane.Kako uistinu izgleda možete pogledati na slici ispod.



Tekstura ruža nije nimalo suha što je donekle odlika matt ruževa.Vrlo je kremast i lagan za nanošenje što za sobom povlači činjenicu da hidratacija uz matt efekat koji obećava je itekako prisutna.

Pigmentacija je savršena,u samo jednom potezu dobijete potpunu prekrivenost usana i boju identičnu onu u pakovanju.

Završnica nije potpuno matt,jer i sama linija nosi naziv velvet matt što meni odgovara.U posljednje vrijeme izbjegavam jake matt teksture jer mi ne prijaju.

Postojanost obzirom na ne potpuno matt završnicu je vrlo dobra.Ruž bez pomijeranja stoji oko 3 sata kada polako krene nestajati.Neće u potpunosti nestati sa usana već ravnomjerno gubi na intenzitetu.
Popravka je vrlo lagana,samo nanesete još jedan sloj i to je to.Bez otežavanja i isušivanja usana.

Od mene jedan veliki plus.




Jeste li probale nove velvet matt ruževe od Max Factora?Pišite mi.Do idućeg čitanja :*

2 komentari

Odličan post draga ♥ Slike su predivne !
Pogledaj moju recenziju o Too Faced paleti :

http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/is-too-faced-sweet-peach-palette-worth.html

REPLY

Hvala :) Rado cu svratiti na tvoj blog :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates