20. lipnja 2017.


Da,da Essence već 15 godina krasi police drogerija.Stoga im poželimo sretan rođendan,još mnogo dobrih proizvoda i predivnih limitiranih kolekcija.

Essence je brend koji ide u korak sa vremenom,kontinuirano rade na kvalitetu svojih proizvoda,a cjenovno ostaju pristupačni svačijem novčaniku.

Essence i ja se družimo godinama unazad.Moj prvi make up komad je upravo bio od Essence-a i dan danas sam mu vjerna.Ako me pitate što najviše volim kada je ovaj brend u pitanju,odgovor je vrlo jednostavan,limitirane kolekcije.

Tako nas je Essence i za svoj 15-ti rođendan počastio limitiranom kolekcijom live.laugh.celebrate! koja slavi ljubav prema životu koju je Essence širio prethodnih godina svog rada,a koju će poznavajući brend nastaviti da šire.

Kolekcija broji dvije palete od po 4 i 8 panova i kreirate je prema vlastitim željama.Deset sijena za oči,bazu za usne,puder za usne,highlighter,transparentni puder za setovanje,dva rumenila i dva ruža.Također je dostupan nesiser,kist za puder u prahu,dva kista za sjene i kist za nanošenje ruža na usne.
Odaberete nijanse i proizvode koje želite i ta-da,kreirali ste svoju paletu iz snova.











Sve nijanse sijena su srednje pigmentisane i svaku od njih možete pojačati koristeći bazu sa sijene.

Idealne su za ljeto,meni se posebno sviđa zlatna 07 the sun is shining koju sam najviše koristila samostalno preko cijelog kapka.Daje odličan sjaj posebno ako je nanosite vlažnim sintetičkim kistom te se savršeno uklapa i udnevnim i večernjim varijantama.
Bijele sijene rijetko koristim i gotovo da ih i nemam tako da mi je ova dobro došla kako bi je koristila u unutarnjem kutu oka,naziv nijanse je 03 life is beautiful!

Ljubičaste nijanse baš i nisu my cup of tea,ali vjerujem da ću je uspijeti uklopiti u neki make up look.isprobala sam je na kapku i uz moje plave oči pomalo poprima i plavi podton tako da se radujem kombinovanju.Naziv nijanse 06 celebrate good times.

Pigment za usne daje suptilnu boju usnama,gotovo da izgleda kao da nemate ništa,a opet se vidi da su usne tamnije.Međutim ono kako sam ga ja koristila jeste da sam ga nanosila na kremasti ruž slične nijanse kako bi s njim postigla matt efekat te sam na taj način produžila i trajnost ruža.Naziv nijanse 02 everybody dance now!
















Koje Essence proizvode vi rado birate?Imate li neki proizvod koji je must have u vašoj kolekciji?Kako vam se sviđa rođendanski paketić? I da,ono najvažnije,ne zaboravite čestitati rođendan Essencu.

Do idućeg čitanja :* :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates