18. lipnja 2016.

 Sve linije sadrže aktivni kompleks na bazi različitih hranjivih sjemenki koje su nezamjenjiv izvor nutrijenata. Dragocjene omega 3 masne kiseline, vitamini i antioksidansi pružaju koži sve što joj je potrebno za lijep i zdrav izgled. 

 

Sa nutra effects linijom sam se prvi put susrela kada sam iz Avon kompanije na testiranja dobila dvije kreme o kojima sam vam pisala u u ovom postu.
Moj iduci susret bio je sa micelarnom vodom o kojoj sam vam takodjer vec pisala a recenziju mozete procitati u ovom postu.

Nutra effects linija se sa gotovo svakim Avon katalogom prosiruje,a sa svakim novim proizvodom i moja kolekcija iste linije je svaki put veca.

Do sada sam potpune utiske stekla o gelu za umivanje i pjeni jer sam do sada potrosila po 3 pakovanja istih.

Refreshing gel cleanser je namjenjen svim tipovima koze i za sve dobne skupine te kao i ostatak kolekcije sadrzi  aktivni kompleks  na bazi sjemenki.
Za dubinsko ciscenje pora i uklanjanje make up-a.
Ja ga koristim svakodnevno nakon sto micelarnom vodom uklonim sminku umijem se gelom.Nakon toga sam par puta ponovno presla micelarnom vodom lice kako bi se uvjerila da zaista uklanja sve sa lica i on to i cini.Na blaznici nije bilo ostataka sminke.

Sama tekstura gela je srednje gusta,kada bi ga uporedila sa svojim prethodnim miljenikom iz Afrodite definitivno mu je prednost sto proizvod zbog takve teksture sam ne izlazi iz pakovanja i pakovanje ne morate drzati okrenuto naopako.

Vecina gelova za ciscenje lica mi je bila previse agresivna izuzev Afroditinog i na predjelu brade mi je isusivala kozu stoga sam se jako tesko odlucila za promjenu.
Nutra effects gel mi nije izazvao nikakve iritacije niti isusivanje koze.Uopce nije agresivan i svakako je pogodan za svakodnevno koristenje.
Takodjer vrlo bitno je sto nema vjestacki miris vec mirisie blago i prirodno,na cisto.Naravno miris se ne zadrzava u kozi.

 
 

 

Nutra effects pjenu koristim nemilice.U jednom periodu je nije bilo za naruciti i tu je nastala ozbilja kriza.
Koristim je najcesce ujutro,a nerijetko i navece ukoliko taj dan nisam nosila sminku uopce.
Za razliku od gela namijenjena je normalnoj i kombinovanoj kozi.
Dosta je njezna te takodjer kao i gel nije izazvala nikakve iritacije i susenja. Miris je takodjer blag i prirodan sto je zapravo karakteristicno za cijelu liniju.
Lice ujutro osvjezim,uklonim ostatke krema od vece prije i moje lice je potpuno cisto i spremno za dalju njegu.
Takodjer pjenu koristim za umivanje i prije svakog sminkanja jer ukloni sav sebum koji u medjuvremenu se nadje na licu.

 






Vjerujem da sam vam barem malo prenijela svoju ljubav i isukustva prema ovoj liniji.Na testiranju je jos uvijek peeling i tonik,tako da u buducnosti mozda mozete ocekivati i njihovu recenziju.Jeste li probale nesto iz nutra effects linije i koji su vasi dojmovi.Pisite mi.Do iduceg citanja :* :*

 

 

3 komentari

Hm, baš bih mogla probati. I inače volim Avon, tako da bi mi i ovo vrlo vjerojatno odgovaralo. 😄

REPLY

Probaj,vjerujem da se neces pokajati.Avon ima zaista jako kvalitetnih proizvoda.

REPLY

Što se tiče pjene nju sam isprobala i jako sam zadovoljna. Inače imam jako suhu kožu i poslije umivanja sa ovom pjenom nisam imala nikakvih neželjenih reakcija na koži. Sve pohvale za proizvod.

Ako želite pogledajte moj blog: http://danny991.blogspot.ba/

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates