15. lipnja 2016.



 Essence olovke za usne su bas ono sto svaka od nas trazi.Dobra kvaliteta,a malo novca.
Mene su oborile s nogu.

Iz stare kolecije (one sa sivim poklopcem) imam sve nijanse sem mauve.Sve sam ih ponovno dokupila kada je izasla nova verzija (poklopac u boji olovke) s tim da u toj kolekciji imam i nijansu mauve i koliko god da mi nisu lose,opet ne mogu ici rame uz rame starijoj verziji.

Longlasting lip liner je najnovija verzija i definitivno je nadmasila i prvobitnu.Longlasting lina broji 9 nijansi od kojih ja imam samo ove dvije,ali ozbiljno razmisljam o kupovini i preostalih 7.
 Pakovanje je vrlo prakticno,na odvrtanje i ne morate se muciti sa siljalom.

Kremasta tekstura omogucava vam da olovku nanesete na kompletne usne s tim da vam savijetujem da prethodno usne malo hidrirate ukoliko ne zelite da vam ih isusi.
Pigmentacija je na visokom nivou i definitivno bi sa ovakvom pigmentacijom mogle parirati i mnogo skupljim olovkama.
Ono sto mi se  najvise dopada je  mat zavrsnica koja je zbog kremaste teksture jako prijatna na usnama.

Postojanost im je jos jedna od jacih karakteristika.Meni su prezivjele i jelo i pice i nije bilo potrebe za popravkama.







 04 peach beauty


02 sweetheart


Ukoliko jos uvijek niste probale Essence olovke onda znate sto vam je sljedece na listi za kupovinu.Do iduceg citanja :* :*

p.s. ukoliko slucajno ovaj post procita neka od radnica CM-a :

kad vec hodate u korak za svojim musterijama u strahu da vam nece iznjeti pola vase radnje kroz vrata,a da ne plate,bilo bi lijepo da u istom momentu dok hodate za musterijama malo pripazite na to da vam ne otvaraju proizvode,a posebno ne da ih isprobavaju jer za to postoje testeri..hvala lijepo!

 obje moje olovke su koristene,a sto sam ja naravno tek vidjela kad sam dosla kuci jer ih u radnji nisam otvarala...

6 komentari

Imam te olovke, ali ne u tim nijansama iako mi 04 peach beauty izglea stvarno prekrasno i pretpostavljam da ću ju kupiti jer nije skupa i nemam ništa slično u svojoj kolekciji. :)

REPLY

Imam dosta nijansi ali nijednu od ove dvije nisam primjetila u svojoj drogeriji. Jako su lijepe. ;)

REPLY

meni inace koraljne nijanse ne stoje,ali ova me je odusevila.realno,do prije mjesec dana sigurno je ne bi ni pogledala,ali umorna sam od nude i mauve nijansi..svakako isprobaj..

REPLY

Kod nas ima svih 9 nijansi.Imam plan kupiti ih sve...

REPLY

Olovke su odlicne. Imam ih u svim nijansama. I rado cu ih i dalje kupovati.

Charming Coco ♡ blog

REPLY

Slazem se (: blog cu obavezno pogledati :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates