20. lipnja 2016.


Na Avonovom natjecaju na instagramu sam osvojila mali paketic sa nekoliko razlicitih lakova.S obzirom da su svi predivni i da sam sa svima prezadovoljna ocekujte da vam iza svakog coska u buduce iskacu moji postovi sa manikurama.
U danasnjem postu cu iskoristiti priliku da vam predstavim dvije nijanse i vodene naljepnice sa Born Pretty sajta koje su mi stigle u proslom paketicu,a pogledati ih mozete putem ovog linka.

Koristila sam:

1.Eveline maximum nail growth kao bazu
2.Avon gel shine u nijansi iceberg white na kaziprstu (2 sloja iako se potpuno prekrivanje dobije i sa jednim slojem)
3.Na ostalim noktima sam koristila Avon gel shine u nijansi fire cracker (2 sloja jer sa jednim slojem se ne dobije potpuna pokrivnost)
4. Avon gel shine top coat
5.vodene naljepnice sa Born Pretty sajta (isjecete zeljeni cvijetic ili u ovom slucaju odgovarajuci velicinu trakice,natopise 20 sekundi u vodu,zatim skinete sa kartona,aplicirate na nokat i visak vode pokupite sa ubrusom i predjete top coat-om)

Sad vas prepustam slikama jer kod ovih postova slika svakako govori vise od rijeci.






Mnogo volim svoje nokte i zaista smatram da su lijepi.Mozda ce vam zvucati cudno,ali ne volim pretjerano da mi se hvala jer do sada su uvijek nakon pohvala popucali pa ih cak znam vjesto i sakrivati.S vremena na vrijeme kad manikurom odusevim i sama sebe onda to podijelim i sa vama.S toga slobodno pisite da li vam se dopada ili ne.

Do iduceg citanja :* :*

4 komentari

Zaista mi se sviđa manikura a i nokti su ti lijepi.LP
Molim te možeš li posjetiti i moj blog i ostaviti komentar ako nije problem.Nova sam;

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates