7. travnja 2016.

Pisajuci post o favoritima zakljucila sam da imam par bocica koje stoje i kojima je vrijeme da krenu u kantu ili nekome kome ce bolje posluziti.

Tako cemo zajedno jednu gomilicu bocica bacati u kantu ili dijeliti.Pa krenimo!

Nasa hrpica izgleda ovako tako da imamo mnogo posla za danas.


 Prvo cega se rjesavamo je Avon  super vocni souffle za kosu sa acai bobicama i shea uljem.Ovo sam kupila proslo ljeto cisto jer je bilo oko 3-4KM.Jedina stvar koja mu je valjala je miris i koristila sam ga svega par puta onako bogato (citaj nagruham dok mi ne pocne spadat sa kose!)
Dugo je stajao pa mu miris vise nije nimalo lijep,a i pojavile su se neke bijele grudvice pa ga ipak bacamo u kantu da ne ostanemo bez kose!



 Ovo ne bacamo u kantu.Ovo je gotovo novo,koristeno svega 5-6 puta i proslijedit cemo ga dalje.Do sada sam uvijek i iskljucivo koristila hidratantne maske,a nikako ove proteinske.Prva dva puta koristenja (u razmacima po 7-8 dana) maska mi je bila zaista odlicna,a od svakog narednog puta sam primjetila da mi je kosa nekako ostrija i to sam povezala s tim sto mi je dlaka dosta tanka pa mozda previse proteina xD.



 Schauma sampon cotton fresh mi je bio zaista odlican i ovo mi je zaista jedini sampon pored Elseve aragn resista sampona koji sam kupila vise od 2x.Sada koristim jedan drugi sampon,gotovo mjesec dana kako bi vam prenjela i svoje utiske.Rijec je o samponu o kojem se mnogo pisalo,o kojem su misljenja itekako pdijeljena pa sam htjela i ja svoje da vam prenesem.Znatizelja!



 Gliss regenerator takodjer ide u kantu iako je pun jer mi se prvenstveno ne svidja miris,a niti ima neki poseban efekat na kosi.




 Balea mlijeko za kosu imam jako dugo i ostala je tu neka mala kolicina,ali i samo mozete pretpostaviti koliko dugo ga imam kad vec duze vrijeme ovo mlijeko nije u ovom pakovanju.

Balea piling za lice za osjetljivu kozu je nesto sto uvijek imam i sto svaki put iznova kupujem.O njemu sam vam vec pisala na blogu.



Balea pjena za umivanje je namijenjena suhoj i osjetljivoj kozi.Iako je moja masna nisam primjetila da mi ima neki kontra efekat,ali ipak mi je draza Avonova pjena.

 Avon nutra effects krema za lice/nocna/ mi se pokazala kao jako dobra.Iako ima i dnevnu varijantu ja sam iskljucivo koristila ovu za noc jer mi je njena tekstura mnogo vise odgovarala.


 Avon care losion za tijelo je nesto najsavrsenije na svijetu.Obozavam miris badema.


 Definitivno moja omiljena maskara ikada i ponovno sam je kupila i kupovat cu je do kad god je bude bilo u Avonu.


Blistex medplus je balzam za usne koji je neizostavan kod mene.Jako lijepo hrani usne,hladi ih i savrseno mirise na mentu.


O Avon micelarnoj sam vec pisala,solidan proizvod,ali ipak ga ne bi kupovala iz razloga sto ga na ocima ne mogu koristiti.


 Manhattan  endless perfection puder je takodjer recenziran na blogu.Nakon te recenzije sam misljenje promijenila i zaista ga mnogo zavoljela.Nazalost Manhattan se povlaci sa BH trzista jer ga vise nema ko distribuirati.


Solidna krema za matiranje za cca 3KM te sam vam i nju spominjala nekoliko puta.


I za kraj omiljeni dezici.Nema potrebe da vam o njima mnogo pisem.Svi stite,lijepo mirisu i to je zapravo i najbitnije.




I to je to.Jako me veselilo napisati prvi post razne i prazne bocice u ovoj godini.Nadam se da necu bit lijena kao prosle pa preskakati ovakav tip postova.Sve sto vas zanima pitajte,sve sto mi zelite reci pisite mi u komentarima.Do iduceg citanja :* :*

4 komentari

Ima tu svasta zanimljivo. Tu Balea pjenicu mnogo volim i dosta je trosim :)

REPLY

Imala sam i ja taj balein piling malinkasti, samo sto sam sad presla na jedan Green Line, strava dobar.. :)

REPLY

zar ovo Balea mlijeko mango+aloa vera nije za kosu??

REPLY

Ono sto ti ne odgovara prosledi nekom bolje nego baciti. Moja raksa je uvek da tako dajem mami,kumi.... sto se tice maski i balsama mozda ti se kosa prezasitila sastojcima pa reaguje tako. Probaj sa obicnim samponima i balsamima da se malo kosa odmori.balea linija za osetljivu kozu je super i za masnu blaga je. U Srbiji takodje nema ovih Manhatn pudera a vula sam hvale...dezodoransi su ti super pravi izbor.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates