4. travnja 2016.

 Martovski favoriti su prvi favoriti u ovoj godini.Neke stvari sam vec i prije koristila pa zaboravila na njih,neke su nove.O nekima sam vec pisala,neki nestrpljivo cekaju svoj red.Da ne duzim sa uvodom bacam se na pisanje zasto je se sto naslo u favoritima.

Krenut cu sa dekorativom:

1.Revelique make up gel base je ujedno i moj prvi Revelique proizvod koji sam probala.Zaista sam probala mnogo baza i neke sam voljela vise neke manje.Revelique baza me u potpunosti odusevila svojom teksturom.Iako je u pitanju gel baza dosta je lagana na licu i ostavlja barsunast zavrsetak,totalno suprotno od onoga sto sam ocekivala.Matira lice i smanjuje pore tako da cu je sigurno nastaviti kupovati.Hvala mojoj Majdi na poklonu.Cijena 14,95 KM 


 2.Manhattan 3in1 easy match make up tekuci puder koji sadrzi spf 20 sam kupila cisto iz znatizelje,Malo sam nijansu zeznula,ali sa nesto svijetlijim kamenim puderom izbalansiram.U pocetku sam zaista bila zgrozena puderom,ali uz prethodnu bazu sam ga zaista mnogo zavoljela i sad mi nije zao sto sam ga kupila.Jako lagan,postojan i nije mat zavrsnice vec vise onako prirodno,zdravo se lice presijava.

 3. Solution BB krema-Avon je proizvod koji dosta dugo imam i nekako sam ga skroz zapostavila.Cak sam i zaboravila zasto,ali kako sam pisala vec o njoj na blogu nije mi bilo tesko da se podsjetim.Od kako je suncanih dana za sve dnevne izlaske koristim upravo uvu BB kremu i zaista mi prija licu.RECENZIJA
 4.Perfect volumizing mascara je stigla u paketicu iz Farmasija te sam vam i o njoj vec pisala.Jedina maskara sa gumenom cetkicom koja mi odgovara.Trepavicama da zaista dobar volumen sto je nesto sto mnogo volik kod maskare,ne sljepljuje mi trepavice,ne trusi se i nije previse tecna.


 5.Catrice eye matic dip liner sam dobila u paketicu od Ovnaka i cekao je svoj red dok sam potrosila prethodne.Jako cvrsta i precizna cetkica super za nas nesposobne ljude.Do samog slikanja eye linera nisam uopce primjetila d je vodootporan pa sam vam htjela navesti da mi smeta sto se tesko skida..logicno!



6.Moda sjena je novitet o kojem sam vam pisala.Nesto sto sam zaista zeljela dugo probati.Koristim je gotovo svaki dan.RECENZIJA


 7.Kist sa Born pretty sajta sam taodjer spominjala.Jako precizan kist i jedva cekam da stignu jos dva jer sam ovaj malo zeznula pranjem.
8.Catrice brow set sam davno,davno dobila od mame i kako mi je bio pretaman slabo sam ga koristila.Do duse svijetliju nijansu sam koristila dok nisam nasla bolju.Kako sam potamnila korijen kose,odnosno skoro do pola mi je kosa tamno smedja (ombre) trebalo mi je nesto tamnije tako da sam pocela ponovno koristiti ovaj set i to tamniju nijansu.RECENZIJA


 9. O Avon luxe ruzevima sam pisala tako da sve mozete procitati u recenziji.


 10. Golden Rose lak za nokte.Prava mauve nijansa koju sam koristila gotovo cijeli mart jer je odlicna prijelazna boja.Nazalost nijansu ne znam jer je preko nje bila naljepljena zujalica pa se zgulila etiketa kad sam skidala zujalicu.RECENZIJA


 11 .Avon Dreams parfem je napravio pravi bum i ja sam ga dobila na poklon za 8. mart od svog dragog covjeka.S tim da sam ja vec identican parfem imala jer Avon summer bright sunrise parfem (ljubicasti) je apsolutno identican i kostao je 10-11 KM i povukli su ga iz prodaje NA OVAJ PARFEM MISLIM
 Zavrsili smo sa dekorativom pa idemo dalje..

12. Dove kupke pored Niveinih su zaista moje omiljene.Ipak malu prednost dajem Nivei..Miris je savrsen i zbog njega i jeste u favoritima.


 13. Loreal Elseve total repair 5 balzam za kosu mi je spasio krajeve kose nakon dva proizvoda koja sam koristila i koja su mi uzasno isusila kosu.O njima uskoro nesto vise.


14. I za kraj Balein sampon za suho pranje koji je tu cisto jer dosta dugo nisam kupovala i koristila suhe sampone pa sam gotovo i zaboravila koliko ih trebam kad zelim svezati kosu.

I to je to.Nadam se da vam se dopadaju moji favoriti.Jeste li koristile nesto isto ili mi mozda mozete preporuciti neki svoj favorit.Do iduceg citanja :* :*

2 komentari

i ja imam vec dugo Catrice brow set , i meni je puknuo , taj dio sa ogledalom, hahah nako je , nije ni dobar ni los, ja korsitim obe boje =D , ali vise tamniju, a do nosa ovu svijetliju. =D

REPLY

ah da, i meni je ovaj set isto u favoritima, i koristim ga voskom, pisala sam o tome bas na blogu o favoritima, =D

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates