28. travnja 2016.

Avon je prije odredjenog vremena u svoj veliki izbor proizvoda uveo i nutra effects liniju sa ......
Prvo sto smo mogli poruciti bile su kreme namijenjene razlicitim potrebama i razlicitim tipovima koze i svaka od krema je dolazila u dnevnoj i nocnoj varijanti.
Nakon krema nutra effects linija je bila bogatija za micelarnu vodu,pjenu i jos mnoge umivalice koje cekam da mi dodju.
Sada je nutra effects linija bogatija za BB kremu.
Moja zelja da probam ovu BB kremu je ogromna od kada sam je vidjela u ponudi,ali kao prava blogerica cekala sam recenzije da se mogu odluciti treba li mi doista ova krema ili mi treba jer mi treba jos jedna BB krema.Ali divna Sejla iz Avona ima tu moc da svaki put na racenziranje posalje bas nesto sto mnogo zelim.Hvala Sejla! :)

Tako da umjesto da sjedim i cekam recenzije i premisljam se i vodim bitke sa tim koju nijansu odabrati,treba li mi ili ne ja sam za vas testirala obje nijanse.


Nutra effects BB krema u svom sastavu ima chia sjemenke i ekstrakt cvijeta "rajske ptice" koji cine da nasa koza bude hidrirana,a ten izjednacen,zdrav i blistav.


Kako stoji u katalogu BB krema bi trebala da ima trenutni ucinak i da:
  • ujednacava ten
  • prekriva
  • umanjuje vidljivost nesavrsenosti
  • hidrira kozu
  • daje blistav zavrsetak
A nakon jednog tjedna koristenja nas ten bi trebao biti
  • zdrav
  • blistav
  • ujednacen 
Kao i vecina BB krema i ova dolazi u dvije nijanse,light i medium.Sadrzi SPF 15  te je mat zavrsnice.

Prethodnih 7 dana tesirala sam obje nijanse i danas sam konacno spremna da vam prenesem svoje utiske.


Light nijansa je odlicna za nas sa svijetlim tenom.Meni je za one prilike kada je potrebno da se samo upristojim i izadjem iz kuce bila idealna.Jako lijepo mi ujednaci ten,doslovno zagladi kozu i uz malo rumenila i maskare ja sam spremna za dnevne obaveze.Tokom dana ne oksidira na licu,ne nestaje sa lica,a lice na T-zoni kroz 4-5 sati pocne presijavati i to uopce ne izgleda neuredno. 

Medium nijansa mi je pretamna i malo vuce na narandzasto mada ukoliko pazite sa kolicinom i dodajete pomalo i dobro izbledate taj narandzasti pigment nestane.Barem u mom slucaju.Koliko sam kompetentna za ovu nijansu,ne znam jer sam je cijeli jedan dan nosila po kuci cisto da vidim njen efekat.Takodjer nije oksidirala,nije nestajala sa lica,a kroz 3 sata mi je lice pocelo prosijavati.



Najpogodniju nijansu sam dobila mijesanjem ove dvije.Malo vise light,a nesto manje medium nijanse i dobila sam svoju idealnu.Ipak volim u ovom periodu dodati malo boje svom licu.

Light nijansu kada nanosim samostalno dobijem srednje prekrivanje,najvaznije da mi sakrije crvenilo oko nosa .Lijepo se stapa s kozom i ne ostavlja osjecaj tezine na licu,gotovo kao da nista niste nanijeli.

Kada mijesam light i medium nijansu i to sam najcesce radila navece kad izlazim pa cak i jednu subotu,prekrivanje bude dosta bolje,okarakterisala bih ga kao srednje ka potpunom.I tada na licu imate osjecaj da nemate nista.Jako lijepo se stapa sa ostalim proizvodima.

Light nijansu sam najcesce nanosila prstima,zapravo samo sam je i nanosila prstima.Dok sam prilikom mijesanja obje nijanse,kremu nanosila blenderom.I jedino mi se ne svidja sto malo vise ostaje proizvoda na blenderu.







Da li sam primjetila da mi je ten zdraviji,blistaviji i ujednaceniji nakon 7 dana?
Iskrena da budem,nisam.U principu mnogo vodim racuna o svojoj kozi lica i zaista sam je dovela u super stanje tako da nisam primjetila da je krema ostavila neki wow efekat.Ali ono sto jesam primjetila je da je ovo jedna od boljih BB krema koje sam probala,zapravo cak i najbolja.

Mnogo mi se dopada i sama zavrsnica kreme.Iako je navedeno da je mat ne bih se slozila.Prije bih rekla da je krema satenske zavrsnice jer i sam osjecaj na kozi koji ostavlja je takav,potpuno barsunast.Izgleda jako prirodno i pogodna je za sve tipove koze,pa cak i za one sa jako suhom kozom. 


Nadam se da sam vam uspijela predstaviti nutra effects BB kremu.Iskreno bi vam je preporucila za toplije dane,a posebno za ljeta.Ogromna prednost je sto ima SPF 15,sto je skroz lagana,sto ne oksidira,sto je postojana i sto zaista prekriva.

Volite li vi BB kreme i koju ste posljednju probali?DO iduceg citanja :* :*

*PR proizvod


2 komentari

Prezadovoljna sam ovom kremom, prethodnih mjesec dana sam samo nju koristila :)

REPLY

Jako lijep post,pogledaj moj blog http://herecomesajla.blogspot.ba/

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates