4. studenoga 2014.

Ćaoo :)

Za sami početak imam 2 napomene:

1. slike su znatno loše kvalitete,iz razloga što već cijelih mjesec dana ne uspijevam ugrabiti slobodno vrijeme za fotkanje dok je dana i dnevne svijetlosti

2.za 4 mjeseca bloganja ovo mi je tek 2.post ovoga tipa,pa budite blage :)

A sad da krenemo...

Prvo što vam želim predstaviti je Manhattan Intense Effect eyeshadow koju koristim u svim prilikama,svim varijantama,za dnevne i noćne izlaske,svaki dan,već skoro 3-4 mjeseca i još je ni do pola nisam potrošila...Ono što je meni najvažnije kod sijene jeste da se ne runi okolo,a ne da je ima svuda okolo osim na kapku,pored toga bitno mi je da izdrži na mojim masnim kapcima bez baze jer zaista ne volim koristiti baze za sjene,jednom pokušala i nije mi lijep osjećaj pa sam odustala od toga..također vrlo važna stvar je da se savršeno može nanositi kisto,prstima,pa čak i onim običnim spužvastim aplikatorima (znam,pitate se tko još uvijek to koristi??)Sjena je "prljavo" bijele boje sa blagim zlatnim odsjajem,sa dosta šimera kad je gledate u kutijici,ali na očima je to druga priča :)


Idući proizvod koji sam odlučila uvrstiti u favorite je moj Affiniton puder by Maybelline o kojem sam pisala u prethodnom postu pa da se ne ponavljam,ukoliko vas zanima,a niste pogledajte OVDJE



Iduća dva proizvoda su došla u paketu.Odnosno eyeliner je došao kao na poklon uz Essence maskaru Lash Princes s kojom sam naprosto oduševljena i definitivno sam pronašla maskaru koja može parirati Maybelline klasičnoj žutoj maskari.Oblik četkice kakav ova maskara ima mislim da još uvijek nisam vidjela,a tek kakvu lakoću pri nanošenju taj oblik predstavlja to je priča za sebe.Vrlo lagano u jednom potezu omogućava nanošenje maskare od jednog do drugog kura oka bez sljepljivanja maskare na početku i kraju oka.Samim otvaranjem maskare na četkici ostane taman onoliko proizvoda koliko je potrebno bez dodatnog struganja viška maskare koja (barem meni) na većini četkica ostane pa se ulijepim i ispod oka i po kapku a početak i kraj trepavica strašno ulijepim.I da ono što je mene oduševilo dodatno je što sam ovu maskaru koristila odma od prvog dana nisam moraa čekati da se samooo malo osuši.Moja ocjena je 4+ iii preporučujem je svima (aa uskoro ćete saznati i zašto nije 5)

A ono što je došlo kao gratis je eyeliner pen od Essence-a i za nekog apsolutno nesposobnog kao što sam ja ovakva vrsta eyelinera je izum stoljeća.Totalno nesposobna i nespretna sam vidjela spas u ovom eyelineru jer tako ga je jednostavno nanijeti u jednom potezu,što meni odgovara jer ukoliko pokušam iz 2 ili više svaki prelaz se vidi,ma kao da sam povlačila pomoću ravnala koje je cik cak (sjećate se?).Dovoljno je tečan da se ne mora dva puta prelaziti,a opet da se ne razmaže dalje,jer kako sam već i rekla imam dosta masne kapke pa mi se sve i jedan do sada razlijevao...Postojanost mu nije baš toliko jaka strana (nekih 5-6 sati) ali kada uzmete u obzir da se radi o mojim masnim kapcima,mislim da je ovo čak i previše i vjerujem da bi djevojkama sa normalnim kapcima stajao i dosta duže.Stoga,ukoliko ste nespretne kao ja,imate kapke kao ja,štoo čekate??Brzo po Essence eyeliner pen...

Nakon što sam pročitala dosta recenzija o Rimmel Stay Matte puderima u kamenu i mahom su sve bile dosta pozitivne odlučila sam da nakon 3 godine korištenja Essence pudera isprobam i ovaj.Kad bi ih upoređivala mislim da bi se usporedba svela na to da su apsolutno jednaki,ne znam što bih to našla jednome,a da ovaj drugi to nema.Sve u svemu odlično obavlja svoj posao,moja T zona se ne sjaji,što je meni najbitnije i dosta dugo traje,bez potrebnih popravki.I dok pišem sjetih se jedine razlike,Rimmel se sporije troši i maloo je skuplji od Essenca.



I to bi bilo to što se tiče mojih prošlomjesečnih favorita,još jednom se ispričavam na lošem kvalitetu slika,a vi drage moje ukoliko imamo nešto zajedničko od proizvoda,pišite mi,ukoliko vam je neki proizvod zapao za oko i želite njegov detaljniji opis,pišite mi...Ljubim vas :*

14 komentari

I meni je Rimmel Stay Matte odličan, iako mislim da sam pogriješila nijansu , ali kako ide zima mislim da će mi odgovarati u hladnijim danima :-)

REPLY

Potpuno te razumijem :D meni u drogeriji pod onim svijetlom sve nijanse izgledaju isto i toliko sam se plašila da ću pogriješiti nijansu,ali eto na svu sreću nisam.Mada su one sve tu negdje,više idu na svijetlije nego na tamnije tako da ćes već naći naćin da ga iskoristiš :*

REPLY

Rimmel stay matte kameni mi je među favoritima, baš mi "leži" :)

REPLY

Svi ga hvale..ja sam se malo dvoumila jer mi tecni stay matte nije odgovarao,ali s ovim sam zaista zadovoljna. :)

REPLY

Maskara je fenomenalna,obozavam je,nadam se da je Essence nece povlaciti.

REPLY

I ja se istome nadam :) Mada sam ja u ovih mjesec dana pronasla jos jednu i prezadovoljna sam s obje...uskoro cu i o njoj na blogu :)

REPLY

tekući stay matte je i meni bio grozan :/

REPLY

Prije 5-6 godina sam se klela u taj puder i bio mi je fantastican,a kada sam ga uzela ponovo prije nekih 1-2 godine svo mi se lice izasulo :)

REPLY

Rimmel stay matt kameni puder obozavam! :)

REPLY

Volim čitati pozitivni komentare za proizvode koje koristim :)

REPLY

Izgleda sa moram uzeti Essence maskaru..svi pišu odlične recenzije, pa kud svi tu i mali Mujo :) p.s. krasan post :)

REPLY

Ma šta čekaš??Brzo po maskaru,nećeš se pokajati iii obavezno mi javi utiske....hvala ti puno na komentaru :*

REPLY

Čekam da potrošim ovu koju imam :) pa izgleda da se i ja budem pridružila pohvalama. Krasan ti je blogić i iščekujem nove postove :D

REPLY

Hvala ti mnogo divna si :) Essence je potrefio s maskarom,svaka im čast...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates