30. studenoga 2014.

Ta daa... i evo nas na samom kraju novembra,a uskoro i na samom kraju godine.Kako je običaj na kraju mjeseca pisati o favoritima,a ja nisam sklona mnogim izmjenama iz mjeseca u mjesec pa mi nekako nije po volji da svaki mjesec pišem isto,ja čekam mjesec u kojem će se nakupiti dovoljan broj novih proizvoda kojima sam zadovoljna da ih mogu uvrstiti u svoje favrite.O nekima sam već pisala,pa neću posebno dužiti samo ću vas uputiti na postove u kojima nešto možete detaljnije pronaći o svakome.


Moja ovomjesečna košarica favorita izgleda ovako.Mnogo mi je teško uhvatiti lijepo vrijeme da bih sve poslikala jer u Zenici se magla ne povlači danima pa ponekad imamo osjećaj kao da nije ni svanulo kako treba ili da mrak uveliko počinje da pada stoga sam većinu proizvoda slikala sa blicom,ali one bitne sam se zaista potrudila da uhvatim u najboljem mogućem izadnju.

Započet ću s mazalicama za usne.Prva na redu će biti Jumbo sheer stick za koju Essence kaže sljedeće:daje "čistu" boju sa sjajnim finišem za najmekše usne ikada.Moj je u broju 01 PINK ME,iako izgleda dosta intenzivan i drečav na usnama nije takav,što se meni zapravo i sviđa jer nisam pristalica pink usana u ovom periodu godine ili možda čak nisam nikako,sve ovisi od raspoloženja.Ostavja glossy finish,ali opet ne previše što mi se također svidjelo ii nije ljepljiv što mi je opet još jedan plusić.i najvažnija stvar koju sam zaboravila jeste da usnama,barem mojim,samo pojača njihovu prirodnu boju i doda malo sjaja.Što se tiče onoga dijela softes lips ever sasvim solidno radi svoj posao,usne zaista budu mekše,meni pomaže i kod kamuflaže ispucalih usana jer s tim definitivno vodim bitku godinama i mislim da ću i nastaviti.

Iduća mazalica je Rosal labelo u boji,Violet touch,kupila sam ga poodavno i skorz zaboravila na njega dok prije neki dan nisam naišla kod jedne od blogokoleginica post o ovim malim slatkišima pa sam se zarovila i pronašla svoj,boja sasvim prikladna godišnjem dobu,prigodan za svakodnevnu primjenu i ja ga koristim u dnevnim varijantama,ali za one koji nisu ljubitelji ruževa,sasvim prikladan i za veče.Pigmentacija i hidratacija su mu na solidnom nivou,ali za 4 KM ne možete očekivati čuda,mada se ja općenito kunem u Rosal labela i nije mi uopće bitno koji je jer meni oni najviše odgovaraju.

I za kraj mazalica,ruž iz Catrice kolekcije Ultimate color u broju 270 i o njemu možete više pročitati u sljedećem postu.

1.dnevna svijetlos
2.blic

Nakon mazalica tu su i dvije maskare:Max facor 2000 calorie i Lash princess Essence
 Od kako se na tržištu pojavila Maybelline Colosal maskara (žuta,klasična,prva) moje eksperimentisanje s maskarama je stalo,jedina koju sam kupovala bila je ona.Dok se nije pojavila Lash princess od Essenca,pa pregršt pozitivnih recenzija pa je to bio velikii izazov ne kupiti gdje sam ja naravno poklekla i kupila iiii ostala fascinirana.Oblik četkice je ono što me pridobilo,u jednom potezu zahvati trepavice od jednog do drugog kuta oka bez grudvica,a kako ja nemam potrebe da pretjerano izvlačim trepavice za dnevnu varijantu mi je ovo i više nego odličan izbor,mada i za večernje varijante u više slojeva mislim da bi bila odlična.Moje preporuke.Nešto više možete pronaći i u ovome postu.
Nakon nje na red je sasvim slučajno i neplanirano došla Max Factor 2000 calorie maskara koja je došla u paketu sa cream puff kamenim puderom kojim ja uopšte nisam oduševljena,ali kako ga mama obožava proslijeđen je njoj,a maskara meni.Što se tiče četkice,ona je ona klasična ravna četkica za koje ja vjerujem da su bolje od svih ostalih,a posebno onih gumenih.Znatno tamnija od prethodne pa je ja koristim za večernje varijante,posebno ako želim neki dramatičniji look,a nisam uopće ljubitelj vještačkih trepavica.






 Iduće što je na redu je Essence eyebrow-set u nijansi 02 walk in the park iz Hello Autumn kolekcije.Kako s prethodnim Essence setom nisam bila posebno zadovoljna upotpunosti sam odustala od njihovih setova i prešla na Catrice iako mi je svaki od tih setova bio dosta taman.Kako sam završila sa ovim setom?Privukao me highlighter koji se nalazi u setu iz želje da ga probam i iz umora pri traženju sjene koju ću koristiti za tu namijenu,a da ne bude previše.Tako sam se odlučila za ovu paleticu i skorz sam zadovoljna.A kako sam obrve dovela u red i više mi nije potrebna olovka da ih iscrtam po rubovima,a četkice koje dolaze u setovima su mi dosta debele,odlučila sam se za Essence kist za gel eyeliner,dosta tanak,precizan,pink savršen za obrve i zaista odlično radi svoj posao.Jedina stvar koja me naknadno razočarala jeste da iako ga nakon svake upotrebe operem on je pri vrhu smeđkast :( i to u je minus.


Pored dekorative ovaj mjesec imam i nekoliko preparativnih proizvoda.

O Ziaja toniku i mlijeku za uklanjanje make up-a možete pročitati OVDJE.

Na listi su i Schauma šampon namijenjen kosi sa masnim tjemenom i suhim vrhovima,obećava 48h svježine i trenutno sam zadovoljna,kosa mi bude skoro 2 cijela dana čista i treći može proći s repom što je veliki napredak.
Kako obožavam Dove proizvode brat je za rođendan odlučio da mi pokloni Dove set u kojem dođe Dove shower gel,sapun i dezodorans ne znajući da ja tu ne šaram i da mi je mnogoo bitno koji je Dove dezodorans u pitanju.Tako da sam bila malo skeptična.Kako uvijek koristim žuti ili svijetlo zeleni nisam bila previše uzbuđena dok nisam probala ovaj silk dry iii zaista,ali zaista tek sad nemam namijeru da mijenjam dezodorans i ostajem pri silk dry-u :) Tuširalica ima predivan miris vanilije i shea maslaca iako nisam ljubitelj vanilia mirisa.

Nadam se da vas nije smorilo čitanje :) Ukoliko vas zanima neki proizvod još detaljnije javite mi se u inbox na FB,ukoliko imamo nešto isto,koja su vaša iskustva?Ako vam se sviđa moj rad podržite me jednim lajkićem na stranici.Do idućeg čitanja :*


p.s.oprostite mi na okvirovima na slikama,ali ja sam totalno u prazničnom raspoloženju pa sam to malo prenijela i na blog :D i jedna mala napomena,iako sam ostvarila suradnju sa Essence i Catrice brandovima svi proizvodi u ovom postu su isključivo kupljeni,nisu dobijeni u svrhu recenzija.






6 komentari

Imam Essence maskaru,super je.
Tražim nešto dobro za obrve,možda bi mogla isprobati taj set od essenca :)

REPLY

Odlicni su mi Dove gelovi za tusiranje, a sad mi je drago cuti da je i dezodorans dobar :)

REPLY

Dezodoransi su nesto s cim ne eksperimentisem,3-4 koje rotiram,ali evo i ovaj je usao u rotaciju s njima.A gelovi su mi svi odlicni,ljeti preferiram go fresh,a za zimski period sam koristila od pistacije i evo sad ovaj :)

REPLY

Probaj,javi utiske.Nadam se da ces biti zadovoljna :))) :*

REPLY

Odlican blog, bas sam uzivala citajuci ovaj post! Hvala na preporukama :)
Pusa iz Italije,
Sonia Verardo
http://www.trenchcollection.com/

REPLY

Hvala tebi na divnim riječima :) mnogo mi znači :* :*

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates