14. studenoga 2014.

Hello everyone :)

U ovom postu vam predstavljam Catrice ruž za usne iz Ultimate Colour kolekcije u broju 240.Nijansa je apsolutni hit i sigurno vam može služiti cijelu jesen i zimu.Sa ovim ružem ćete sigurno biti zasovoljne i profurati još jedan make up trend.Ono što sa sigurnošću vam mogu reći jeste da plavušama i brinetama savrše
no odgovara,a ja vjerujem da pristaje i ostalima.

Ukoliko volite apsolutni mat finiš onda je ovo također ruž za vas,a posebno ako uz mat finiš tražite nešto što će vam u isto vrijeme njegovati usne,želite sve to?Onda smo pronašle ono što nam treba :)
Tekstura samog ruža je kremasta i nanosi se vrlo jednostavno,u dva-tri poteza,ne razmazuje se,nije ljepljiv,a trajnost?Vjerujem da je većini nas vrlo važno koliko će nam ruž izdržati na usnama bez korekcija ili barem eto da ga ne moramo popravljati više puta za vrijeme izlaska.Hoćete mi vjerovati ako vam kažem da ga do sada nikada nisam morala popravljati?Isprobam je u tri uvjeta:

1.svirka...svi znamo kakvi su uvjeti u malim objektima kada je svirka,a ruž je izdržao svih 4 sata
2.fax....moj raspored ponedeljkom.je grozan od 8-19 h,slagala bi kad bi vam rekla da sam ruž nanijela u 8 h ujutro ipak sam ja jedna od onih ljenih ujutro,ali kad sam se razbudila nakon prve kavice oko 12,stajao je do dolaska kući...
3.večera...da,da iii daaa....večera,ostao je u potpunosti na mjestu


Imate ovaj ili sličan ruž?Neki sličnih karakteristika za preporučiti?Pišite,lajkajte FB page,mnogo znači...Do idućeg čitanja :*



Hvala na komentaru :)








2 komentari

Zvuči primamljivo.
Zanima me kako izgleda na usnama,zanimljive je boje :)

REPLY

Mislim da ima na FB kako izgleda na usnama :) obožavam ovaj ruž :))

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates