7. siječnja 2020.

Novih 366 dana je pred nama i zelim vam svima da ste prije svega zdravi, da ste ispunjeni, srecni i nasmijani. Da stvarate sebi sjecanja, da svaki dan ispunite onako kako bas vi zelite, da si ugadjate, da se njegujete i sminkate, a sve to radi sebe.

Ovu godinu zapoceti cu favoritima jer kakva bi to blogerka bila da uradim suprotno.

Prije neki dan, na storijima sam vam ukratko predstavila neke svoje favorite kada je sminka u pitanju, ali to me je potaklo da ipak napisem jedan dugometrazni post.

Necu ici redom kojim se koriste proizvodi vec onim redom koji je meni vazan.

Imam cetiri palete, ozbiljna favorita. Realno, sve cetiri su drogerijske, ali do Make up Revolution paleta je teze doci u zavisnosti iz kojeg grada nam dolazite.



Prva, meni iskreno najvaznija da vam je predstavim jer me je zaista iznenadila kvalitetom je Essence G'day Sydney paleta. Predvne, lako uklopljive, svakodnevne nijanse, tri matt, 7 shimmerastih. Essence je pobijedio sam sebe sa ovom paletom. Za jednu drogerijsku paletu od nekih cca 12-13 KM ona ima jako dobru pigmentaciju, jako lijepo se sjene blendaju, odlicno se uklapaju jedna s drugom i sa ostalim sjenama iz nekih drugih paleta.



Prosla godina za mene, kada su palete u pitanju sva je bila u znaku Make up Revolution paleta, tako da tu imamo tri razlicite Soph x MUR extra spice o kojoj sam vam pisala te cu vam ostaviti link na kraju posta za nju. Odlicna pigmentacija matt sjena, sve sjene su tople kakve ja volim. Iduca je MUR Reloades newtrals 3 takodjer  toplih, zemljanih nijansi, matt nijanse su savrsene i ako ste ljubitelj toplih nijansi onda je ovo definivitno paleta za vas. Treca MUR paleta je Reloaded Provocativ sa takodjer toplijim nijansama, ali prevladavaju rozije nijanse te ni za nju nemam zamjerke kada su u pitanju matt nijanse.


                     Sophe x MUR Extra spice paleta


           MUR Reloaded Newtrales 3



                    MUR Reloaded Provocative

Generalno za MUR palete imam zamjerke na predivne, sljokicave sjene koje su potpuno beskorisne. Neke se mogu nanositi prstima, dok neke cak ni to. Kistovi su potpuno beskorisni i nema koji nisam probala, jednostavno ne ide.

Max factor puderi su moje otkrice prethodne dvije godine.  Nekako sam ih uvijek izbjegavala jer sam bila uvjerena da su teski na licu. Prvi koji sam probala je Face finity i ostala sam odusevljena, cak sam vam o njemu i pisala pa ce vas link cekati na kraju posta. Vrlo je lagan, prozracan na licu, daje vise prirodnu matt zavrsnicu, i odlicno ujednacava ten.



Lasting performance je drugi puder od Max factora koji sam probala, takodjer je lagan, ali je za razliku od Face finitija jako matt, ali i dalje nije tezak, odlicno prekriva, dosta je dugotrajniji.


Ruzeva imam mnogo koje sam voljela, ali svakako zelim da izdvojim Avon Epic ruzeve o kojima sam pisala na blogu i predstavila vam sve i jednu nijansu iz kolekcije, moje omiljene su rosy outlook, street style i blushing beauty nijansa, odlicna pigmentacija, postojanost, jako su ptijatni i kremasti na usnama.




                                        Blushing beauty


                        Street style


                       Rosy outlook

Rumenila koja sam voljela su od Catrica, Blush box, jedan je iz kolekcije proljece/ljeto 2019. godine, nijansa 020 glistening pink i potpuno je mat, neutralna rozo-crvena nijansa koja je drfinitivno za svaki ton koze, zatim Blush box iz kolekcije jesen/zima glowing + multicolour jedan u nijansi 010 dolce vita, sa breskvastim tonom, meni ne tako omiljene nijanse rumenila, ali ovo mi se ipak svidjelo, nije prenarandjasto, zatim nijansa 020 It's wine o'clock, gdje dominira ta neka nijansa vina, ali opet nije prejako i super mi je za zimske dane. Imam i Dermacol duo blusher koji ima neku cigla nijansu i vecim dijelom predivnu, njezno rozu nijansu koja je onako sjajna i odlicna za neke lagane, nenapadne make up lookove.



  
                
020 Glistening pink



020 It's wine o'clock



010 Dolce vita


Dermacol duo blush nijansa 01


Bilo je tu i nekih drugih proizvoda koji su mi se dopali prethodne godine, kojima sam zaista bila zadovoljna, ali nekako kada sam ih potrosila, nisam kupila ponovo. Nekako, s godinama imam te neke proizvode koje kupujem iznova i iznova i kojima sam zaista vjerna te sam ih u nekoliko navrata i spominjala pa mi se nije dalo ponovo da pisem o njima.

Za ovaj post izdvojila sam bas one koji su ostavili utisak na mene i usli u moju svakodnevnu postavu, a ispod su vam linkovi svih onih proizvoda koje sam mozda vec spomenula pa da procitate i nesto detaljnije o njima.

Jos jednom, zelim vam zaista sve najljepse, da uzivate u svakom novom danu.

Do iduceg citanja :* :*


Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates