26. kolovoza 2018.


Koliko je teško pronaći idealan puder? Mnogo.


U nestašici omiljenog Rimmel Match Perfection pudera, zapravo u nestašici odgovarajuće nijanse bila sam primorana krenuti u potragu za novim puderom.


Da je izbor nijansi u našim drogerijama siromašan je već odavno ispričana priča.

Stalak po stalak, brend po brend, dođoh do Max Factora. Nikada nisam imala njihov puder, nikada ih nisam zagledala, ali baš oni su imali nijansu jednog od pudera koja je meni odgovarala. U principu, puder sam uzela zbog nijanse, niti sam ikada čitala o njemu, niti sam provjerila za koji tip kože je. Tek nakom što sam došla kući, krećem da čitam o njemu.



Max Factor Facefinity all day flawless 3u1 SPF 20 nijansa 47 nude

Puder dolazi u staklenoj ambalaži, koja je poprilično teška te nije baš najidealniji za nosanje u kozmetičkoj torbici. Pakovanje je sa pumpicom što itekako olakšava doziranje proizvoda, ali se jako brzo zaprlja.

U samom nazivu proizvoda stoji 3u1: baza, puder, korektor.

Prvi sloj pudera koji bi trebao da ima funkciju primera/baze  se nanosi u  tankom sloju,  pričeka se par minutica da se osuši te na njega da se nanosi drugi sloj. Meni već sa  prvim slojem puder ujednači ten, daje lagano prekrivanje i odličan je za brzinski dnevni look kad nemate mnogo vremena.
Kada se nanosi u samo jednom sloju, najbolje ga je nanositi gustim sintetičkim kistom.

Drugi sloj ima funkciju podloge, daje jaču prekrivnu moć, definitivno jaku srednju ka potpunoj.  Odlično se stapa sa prvim slojem, najbolje se nanosi spužvicom i nakon tog drugog sloja uopće ne stvara osjećaj maske na licu.

Treća funkcija, korektor. U trećem sloju puder bi mogao da se nanosi na nepravilnosti kako bi se pojačala pokrivma moć, međutim ja nemam većih nepravilnosti i nije bilo potrebe da ga koristim na taj način.

Vjerujem da je zbog njegove tri namijene puder rijetke teksture kako bi se što lakše nanosio sloj na sloj. Za razliku od većine pudera rijetke teksture, ovaj se ne suši tako brzo što ostavlja više vremena za precizan rad.




Kao što sam već napisala, meni već sa prvim slojem daje dovoljnu pokrivnu moć, dok sa drugim slojem dobijam full pokrivnu moć.

Najbitnija karakteristika pudera, koja me zapravo i kupila je njegova trajnost.
All day flawelles - na mojoj masnoj T-zoni uz lagano setovanje ovaj puder bez prosijavanja traje nešto više od pola radnog vremena ( cca 6 sati) a zatim se počinjem lagano prosijavati. Puder ne nestaje sa lica što mi se znalo dešavati, da mi sebum "pojede" puder, već dobije zdravi sjaj uopće ne onaj neuredni od kojeg se mi masnokožci grozimo.



Ako razmišljate o kupovini pudera svakako obratite pažnju na Max Factor stalak.

Redovna cijena pudera je oko 30,00 KM, ali često bude na sniženju tako da ga možete ugrabiti za nešto manje novca.

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates