28. srpnja 2020.

Probala sam ih skoro sve,  Prime And Fine Beautifying Primer  je prvi iluminirajući primer od Catrica koji sam probala i to ljeto 2018. godine sam potrošila dva pakovanja, bio mi je odličan za svježi i osunčani make up.

 Tu jesen sam probala Prime and Fine Goodbye pores! koji je definitivno primer života, toliko dobro bluruje lice, vizuelno sakrije pore, daje odličan matt efekat, a pri tome koža izgleda svježe. Ne znam koliko sam pakovanja potrošila. Nakon njega probala sam Prime and Fine Keep me matt! bijeli primer koji je oduvijek dostupan u asortimanu, mišljenja su podijeljena, a meni je zaista odličan, koristim ga i danas.

 Jedini koji mi se nije dopao bio je Prime and Fine zeleni primer koji sada nosi naziv No more red!, ali tada prije nekih 5 godina nije bio tog naziva, samo je pisalo da je protiv crvenila. Tada mi je bio jako masne teksture i imao je izuzetno krupne šljokice u sebi, a nova verzija ne znam je li drugačija. 

 Zašto sam sve ovo navela, a želim da pišem o Catrice TEN!SATIONAL 10 in 1 dream primer? Zato što je ovaj primer definitivno kombinacija svih gore Prime and Fine primera. 

Izašao je u kolekciji jesen/zima 2019. godine i rado sam ga probala, međutim par korištenja i vratila sam se na Keep me mat! primer. Nešto mi u tom periodu nije "legao".

Prije nekih mjesec dana, čisteći svoj stolić, pronađem ga i ajde reko da ga sad vratim u upotrebu.


Kažu da je ovaj primer sve što nam treba, 10 beneficija od kojih ne znamo koja je bolja, pa idemo redom: 

 

1. Podloga za make up

2. Hidrira

3. Protiv bora

4. Prirodni sjaj

5. Štiti kožu od vanjskih zagađenja

6. Spriječava oksidaciju pudera na licu

7. Umanjuje pore

8. Izjednačava ten

9. Bluruje nepravilnosti na koži

10. SPF 15

 

                Dolazi u plastičnoj tubi, sa klasičnih 30 mililitara. Pakovanje je kvalitetno, ali tisak na njemu nije. Zato na slikama tuba izgleda jako uništena, a ja sam je samo željela upristojiti za slikanje i obrisala je vlažnim maramicama gdje je sav tisak spao sa nje.

Iako na oko djeluje kao da je gust, vrlo je lagane i rijetke teksture. Možda će vas uplašiti što vidite da ima malo boje, međutim ta boja na licu potpuno nestane odnosno stopi se sa tenom.

Imala sam ideju da pišem redm o svakoj beneficiji posebno, međutim za nek ne mogu baš da tvrdim da je tako kako piše jer nisam imala mogućnost da se uvjerim u to.

 





                Kao primer je odličan, čak i pri nekom prvom korištenju mi se dopao efekat koji dobijem kada na njega nanesem puder ili toniranu kremu. Zaista je i hidratantan, jednostavno kada ga nanesem na lice imam osjećaj kao da sam nanjela neku laganu gel kremu koja super hidrira. Koliko je protiv bora,ne znam, ali odlično ako radi. Mogu samo reći da se dopao i mojoj mami koja ga je krišom uzimala od mene i nanosila na lice nakon kreme i ništa preko njega. Daje prirodni sjaj koži i tu me podsjeća na gore pomenuti Prime And Fine Beautifying Primer i ako vam je lice bez ikakvih nepravilnosti koje želite da sakrijete onda ovaj primer možete koristiti samo kao vid osvježenja kože lica, što ja lično radim iako nemam baš lice bez ikakvih nepravilnosti.  

                Umanjenje pora i blurovanje nepravilnosti na koži, pa tu baš i nije najsjaniji, ali realno ni jedan primer niti bilo koji proizvod nama može "izbrisati" pore i nepravilnosti. Može popuniti pore da puder ljepše izgleda na koži i u tome je solidan, radi posao nešto između Goodby pores! i Keep me matt! primera, možda ako imate manje pora nego ja da bi vam posao radio bolje, ali ako su vam pore baš izražene kao meni i imate ih po cijelom licu onda definitivno nemojte očekivati da ih čarobno ukloni. Što se nepravilnosti tiče, ni njih ne bluruje toliko da odjednom imam lice porculanske lutkice, ali djeluje da ako je neka bubuljica crvena da je blago umiri pa je lakše prekriti crvenilo. 

Većih nepravilnosti nemam tako da koliko je dobar ako imate upaljene akne, baš i ne znam. Iako ja u tim slučajevima uopće nebi preporučivala da koristite išta osim onoga što vam je prepisao dermatolog, ipak su upaljene akne zdravstveni problem. SPF u proizvodima za lice meni je uvijek plus iako koristim na dnevnom nivou kreme sa SPF 50.

                Primer mi se dopao iz više razloga, prije svega jer ne ostavlja osjećaj težine na licu, nema efekta maske i to mnogo volim ljeti. Daje blistavi sjaj kože i još ako sam malo dobila boje lice izgleda predivno, svježe i zdravo. Uz ovaj primer i matt puder dobijem potpuno prirodan izgled kože, kroz neko vrijeme se lagano prosijam, ali kako i primer daje lijepi sjaj, sve to nekako izgleda prirodno i OK.

 

 

 

 



Do idućeg čitanja :* :*


Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates