7. kolovoza 2018.

Nedavno sam vam na instagramu predstavila Active Warrior LE Catrice kolekciju koju sam dobila skoro cijelu, nedostajao je samo transparentni puder za setovanje od kojeg nisam odustala dok ga nisam pronašla i kupila. Realno, nije mi bio neophodan, ali kako da mi baš jedan proizvod iz cijele kolekcije nedostaje?


Kao što to inače biva proizvod od kojeg sam očekivala najmanje, najviše mi se dopao. Tečni, kremasti highlihter sa nevjerovatnom pigmentacijom, a još nevjerovatnijom postojanošću. Ovo se toliko teško skida da sam ostala potpuno šokirana. Tekstura je jako kremasta, ali potpuno nemasna, kad se nanese na lice i osuši, izgleda kao da ste nanjeli praškasti highlighter samo je ovaj postojaniji.

Jedina mana mu je što se brzo suši, ali ovisi kako na to gledate, to ne mora da bude mana. 

Jednostavno ga je utapkavati i prtima i blenderom, lijepo se stapa sa ostatkom proizvoda.

Iako možda nebi bilo potrebe za setovanjem ja ga ipak setujem i to upravo transparentnim puderom iz iste kolekcije i uopće ne gubi na intenzitetu.


Dostupan je u dvije nijanse 01 Work It Out! i 02 Gym Beam. Mislim da je većina djevojaka dobila nijansu 02, koja mi je potpuno rose gold, sa dominacijom tog rozog tona.






Do idućeg čitanja :*

*PR proizvod

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates