21. svibnja 2018.

Ćao drage moje, dugo nisam pisala wishliste na blogu. Ovoga puta biram par komada sa Zaful sajta koji mi se dopadaju. 

Kako ovo ljeto zamišljam u lepršavim, cvijetnim haljinicama najviše sam se fokusirala na to tako da vas sad prepuštam ffotografijama.



Crni bodi je definitivno komad koji se može kombinovati uz razne kombinacije i uvijek nam je potreban, ja sam se odlučila za crni jer mislim da je najpraktičniji, a pri tome izgleda jednostavno, a ne toliko obično zbog malih volančića



Ljetna lepršava haljinica, nadam se da neće biti prekratka, ali i ako bude mislim da ću je nositi na neki teksas šorc. Volim A kroj haljinica i crvenu boju tako da je ova haljinica pun pogodak.



Ponovno crvena haljinica, ali ovoga puta najidealniji kroj i izgled haljinice, ako mene pitate. Čini se dosta lagana i lepršava,  idealna za ljeta i mora i mislim da ću uživati noseći je.




Kod ove haljinice mi se prvenstveno svidjela boja te kako ovi cvjetići izgledaju na njoj. Nisam sigurna za gornji dio haljine, koliko će mi taj kroj odgovarati, ali držim fige da snisam omašila.



Šorc sam najviše uzela zbog uzorka i mašnice. Prije par mjeseci sam naručila sa Zaful sajta pantalone sa ovim uzorkom i došle su prevelike iako sam uzela veličinu S, ovoga puta se nadam da neću omanuti iako opet poručujem veličinu S.



Ako se odlučite za narudžbu sa Zaful sajta za vas imam kod sa 10% popusta ZFNancy

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates