14. svibnja 2018.

Da sam veliki zaljubljenik u nail art već znate. Nisam  najpreciznija osoba na svijetu niti sam strpljiva, ali volim imati  sređene nokte koji izgledaju kao da su  iz salona. Kao neko šeptrljav uvijek  sam u potrazi za jednostavnim i praktičnim načinima sređivanja noktiju. O vodenim naljepnicama sam pisala već nekoliko puta i znate da su one moj omiljeni način uređivanja noktiju. Vrlo su praktične i jednostavne za korištenje. Naljepnice su sa Born Pretty sajta i ispod svake ću vam ostaviti direktan link, a ukoliko se odlučite za narudžbu imate i kod od 10% popusta što je itekako isplativo jer su naljepnice i onako vrlo povoljne.

SSOK31 kod za popust od 10%









Kao bazni lak koristila sam Evelin maximum nail growth, mint zeleni lak  je Avon gel shine u nijansi Mint to Be, a bijeli lak koji sam koristila kao podlogu za naljepnice je Golden Rose Rich Color u broju 76. A kao završni lak tu je Essence better than gel nails.


Naljepnice sa motivom ruže su se idealno uklopile u priču i postigla sam predivnu proljetnu pastelnu manikuru.









U videu koji sam prošle godine objavila na youtube-u možete pogledati način na koji se apliciraju i uvjeriti se da je ovo najjednostavniji način za sređivanje našim noktića.



Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates