27. travnja 2018.

Ako vam kažem da mi je Planet Spa linija poslije Nutra effects najdraža Avon linija onda možete da pretpostavite koliko sam se obradovala kada mi je stigla cijela nova Greek Seas kolekcija.

Greek seas kolekcija je posebna po tome što sadrži ekstrakt morskih algi i morsku so. I ne ovo nije samo puka priča o ekstraktu algi, one su doslovno tu.
Ja ovdje imam peel off masku za lice, peeling za tijelo i gel kremu za područje oko očiju.


Peelng za tijelo u sebi sadrži krupne čestice morske soli, definitivno bih ga svrstala u jače peelinge, grublje, a ja volim takve. Idealan mi je za noge, posebice koljena koja su mi dosta suha, laktove pa i pete. Intenzivne plave boje, količine 200 ml, svježeg mirisa, ali uz morsku notu.




Peel off maska za lice mi se svidjela, što je rijetkost kada su peel off maske u pitanju. Uvijek mi nešto smeta, da li miris, da li je pregusta, prerijetka, previše isušuje kožu. Planet spa Greek seas peel off maska u sebi sadrži komadiće algi, srednje guste tekstute, lijepo se razmazuje, ali mora se malo brže nanosoti. Dolazim do najvažnijeg detalja. Većina peel of maski koje sam probala mirisale su na alkohol vrlo intenzivno, ova i ne baš. Zašto ne baš? Kada je nanosim vrlo malo se osjeti alkohol, a za par sekundi potpuno nestane. Brzo se suši na licu, ravnomijerno, može se skinuti u komadu i pri tome ne dobijate besplatnu depilaciju lica, jako se lijepo skida, ne čupa i ne boli.

Da sam primijetila speltakularne rezultate, nisam. Koža nakon maske bude mekša, bude glatka, pore smanjenije, ali ima tendenciju da isušuje pa tako je lice nakon upotrebe potrebno dodatno hidrirati.




Posljednja na redu je gel maska/krema za područje oko očiju i u sebi sadrži samo ekstrakt algi, kao i prethodni proizvod. 

Nisam bila posebno sretna što je vidim u paketiću jer sam već probala Planet Spa gel kremu/masku sa ekstraktom kavijara i uopće mi nije prijala, iritirala mi je previše taj dio.

Nisam imala mira pa sam se odlučila da je isprobam. Za razliku od prethodno pomenute sa ovom nisam imala problema, nije mi zatezala područje oko očiju, nije me iritirala, tako da sam je nastavila koristiti. Nanosim je i ujutro i uveče, lagano je utapkam u jako maloj količini. U prvih nekoliko trenutaka daje prijatan osjećaj hlađenja, po tome se lagano upije, ali ostavlja i lagani film na površini.





Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates