1. listopada 2017.

Ovaj tip postova rijetko pišem.Većinom zato što zaboravim da bi mogla da pišem o njima jer dok skupim proizvode za ovakav post neke gotovo pa i potrošim i onda mi se izgubi svrha.

U posljednjih mjesec dana sam skupila nekoliko novih proizvoda koje sam kupila tako da sam odlučila da vam ih predstavim grupno.

Afrodita tuširalice su mi omiljene,a posebno uljane,a ove dvije su bile na akciji te su bile vrlo povoljne,dva komada za 4,30 KM


Peeling i umivalice su već dugo sastavni dio moje njege lica tako da su sve tri proizvoda sa slike iznova i iznova obnovljena kupovina.O dva proizvoda sam vam već pisala tako da klikom možete pročitati recenzije

SEPTONA GEL 
BALEA PEELING




L'oreal micelarni gel za skidanje make up-a sa očiju i dvofazni skidač make up-a sa očiju i usana su za mene novitet,do sada ih nisam koristila tako da se radujem.




Mnogo volim bebeče šampone za kosu te ih prethodnih mjeseci zaista najčešće i koristim.Do sada sam najzadovoljnija Becutan šamponom,ali sam se odlučila i za dosta hvaljeni babylove DM šampon i moram priznati da nisam zadovoljna,ne sviđa mi se efekat šampona na moju kosu.

Maske za kosu su postale sastavni dio moje rutine te sam primjetila znatno veliki pomak u kvalitetu moje kose od kada ih redovno koristim.Zahvaljujući djevojci koja vodi blog Zdrava kosa naučila sam razlikovati maske te primjeniti ih po potrebi.Dr,Sante masku sa arganovim uljem i kretinom do sada nisam imala prilike probati te se radujem njenom korištenjuKupljena je u Frizerlandu.

Balea ima dosta dobre proizvode za kosu,većina mi je zaista odgovarala,a po prvi puta sam se odlučila isprobati njihovu kuru za iznimno oštećenu kosu iako to moja kosa nije.Utiske ću vam prenjeti u nekom od narednih postova.


Konačno sam se odlučila da pređem na zdravije varijante dezodoransa te sam kupila dva CD dezodoransa,jedan je sa mirisom lopoča dok drugi naranđe.Utiske sam već natipkala te ih uskoro dijelim sa vama.


Od dekorative imam nekoliko proizvoda.Maybelline fit me matte & poreless puder koji sada već i nije toliki novitet sam tek nedavno kupila da isprobam jer sam imala gomilu nekih pudera koje sam željela potrošiti tako da je na red došao sa malim zakašnjenem.

Aura Correct me korektor sam također dugo željela probati,ali kako Aura nije dostupna u našim drogerijama morala sam čekati priliku da je pronađem i jesam.

Essence picture ready korektor sam zaista voljela i prije neki dan iako mi nije trebao novi korektor kupila sam ga jer je košta 2.35 KM te vjerujem da ga povlače pa sam se opskrbila.


Kupila sam i Essence face contouring paleticu koja je također bila 2.35 KM čisto jer je bila toliko jeftina iako mi nije toliko neophodna.


Maskara,eyeliner je nešto što zaista redovno kupujem i uvijek se vraćam provkerenom.Volim isprobavati nove maskare,ali uvijek u rezervi moram imati Essence get big lashes maskaru.Eyeliner već i ptice na grani znaju da mora biti Golden Rose provitamin jer u suprotnom ne znam kako bi izgledao bilo koji drugi na mojim kapcima.Plavi eyeliner dugo tražim i kada sam saznala za kraljevsko plavu nijansu omiljenog provitamin eyelinera jednostavno sam ga morala imati.



Neutrogena balzam za usne sam kupila onako,bio je na sniženju,a meni trebao jedan tako da sam odabrala njega.Za sada sam zadovoljna.

Essence longlasting olovka za usne u broju 07 plum cake je moja omiljena olovka i nijansa uopće za usne tako da svako malo kupujem nove.


Za nekoga ko ima preko 150 lakova za nokte nije mi bilo jasno kako nemam crni lak te sam kupila Essence gel lak jer volim njihovu teksturu,četkice,trajnost.Golden Rose lakovi,baš ovi sa slike su mi bili najomiljeniji u srednjoj školi i nakon toga sam ih potpuno zaboravila jer ih nisam nigdje pronalazila.u Fisu sam ih slučajno ugledala te se odlučila za ova tri.

Rosal uljani aceton nisam nikada koristila,tako da je ovaj put izbor pao na njega,ali kod acetona nisam mnogo izbriljiva.



Do idućeg čitanja *

4 komentari

Divni su noviteti, veliki pozdrav :*

REPLY

Gdje ste kupili Aurin korektor ??

REPLY

U Crnoj Gori,ali imaš instagram profil @aura_bih pa možeš i kod te djevojke.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates