3. listopada 2017.

Matt ruževi su definitivno moji omiljeni,bilo da se radi o tečnim ruževima ili klasičnim.Essence ruževe mnogo volim,a ovaj o kojem danas pišem je definitivno ljubav.




Ljubičasto-siva nijansa ili poznatija kao mauve je moja omiljena kada su u pitanju ruževi.Ne moram da biram priliku kada ću takvu nijansu da nosim već jednostavno ona ide uz sve.

Dugo sam razgledala Essence matt matt matt ruževe i ni jedna nijansa mi nije posebno privukla pažnju i bila ona koju moram imati.Gotovo svaki put kada uđem u drogeriju svratim do stalka da vidim ima li neka nijansa koja prošli put nije bila i konačno mi se posrećilo



Nijansa 13 je savršeno ljubičasto-siva,mauve  nijansa i nova je među asortimanom matt matt matt ruževa.

Ruž dolazi u klasičnom pakiranju,nijansa poklopca je gotovo slična nijansi ruža što mi je super simpatično te je tekstura poklopca pomalo matt.

Od naziva kolekcije bi se moglo očekivati da su ovo izuzetno suhi i matt ruževi s čime se ja nebi složila.Krasi ih kremasta tekstura koja se vrlo lako nanosi na usne u samo jednom sloju te izuzetna pigmentacija.Završnica nije matt,rekla bih semi matt što meni odgovara jer ne ostavlja suhi osjećaj na usnama,a opet se ne sjaji i ne razmazuje.Vremenom kako gubi na intenzitetu,počinje lagano da se suši i dobija pravu matt završnicu,ali popravka je jednostavna te sljedeći sloj super "sjeda" na prethodno naneseni.Tekstura kao što je ima ovaj ruž meni je idealna za hladnije dane jer vam usne ne cini potpuno suhim,pruža im blagi osjećaj hidratacije,a poprilično je dugotrajna te ne morate  non stop razmišljati da li mu je potrebna popravka.



Cijena ovih ruževa je 4,85 KM,a količina 3,8 grama te definitivno morate sebi priuštiti barem jedan.
Kolekcija broji oko 12 nijansi tako da vjerujem da ćete pronaći svoju idealnu.



Uz ovaj ruž sam odabrala i olovku,novu Essence soft contouring u nijansi 11 sucker for gray za koju kažu da je visoko pigmentovana,svilenkasta te pruža baršunastu matt završnicu.Ja kao neko ko zaista mnogo voli Essence olovke još uvijek nisam shvatila razlog povlačenja njihovih starih olovaka koje su bile savršeno pigmentovane,savršeno kremaste te su se mogle nositi samostalno umjesto ruževa.Svaku novu verziju olovaka koju su izbacili sam probala i još uvijek ni jedna nije toliko dobra kvalitetom kao te prvobitne.Imali su nedavno verziju tih prvobitnih olovaka i mislim da je treća po redu (olovke sa sivim poklopcem,zatim sa poklopcem u nijansi olovke ali sa oblim vrhom te ponovno sa poklopcem u nijansi olovke ali je poklopac bio ravan) koja je bila približna prvoj verziji,ali opet to nije bilo to.Naravno,ovdje ne računam longlasting olovke koje nisu na šiljenje jer to su jedine olovke koje su zadržale svoj kvalitet.Soft contouring olovku u nijansi 11 sam uzela jer mi je odgovara uz ruž,a dosta je slična nijansi 06 mauve (prvobitna verzija za sivim poklopcem) i nijansi 07 plum cake (longlasting olovka).Nažalost,vrlo je suha,tvrda i nepigmentovana.Jako je teško s njom iscrtati rubove usana,a kamo li je nanijeti samostalno preko cijelih.I gotovo je blijedo roze boje na usnama,dok je pakiranje gotovo identično nijansi ruža.





gore: OLOVKA
dolje: RUŽ

Volite li Essence ruževe?Jeste li probali neki iz matt matt matt kolekcije?Omiljena nijansa ruža inače?
Do idućeg čitanja :*

2 komentari

Ovi proizvodi su odlični. I sama sam ih probala i definitivno sam oduševljena sa njima i mnogo mi se dopadaju ❤️❤️❤️

Giveawy

REPLY

Ruž mi je definitivno savršen od prvog momenta.Za olovku sam se ogriješila,nije mi se dopala ali kako sam je više šiljila ona bivala sve bolja.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates