22. svibnja 2017.

Born Pretty sajt je najpoznatiji po svojim pločicama za pečatiranje.Gle čuda,ja njima uopće nisam odučevljena kako to inače kod mene i biva.Meni su mnogo draže vodene naljepnice za nokte.

U prošlom paketu stiglo mi ih je dovoljno za tri života tako da imam u planu da vas bombardujem postovima,alli vidjet ćemo.Moji planovi su inače nepouzdani.

Dosadili su mi tamni lakovi,dosadilo mi je čekati da proljeće konačno bude proljeće pa sam ja prešča na ljeto.

Plavi manikir koji neodoljivo podsjeća na more,plažu i večernje šetnje.Školjkice i hobotnice su potpuni hit.

Za manikir sam koristila sljedeće:

  • Essence ultra strong nail hardner kao bazu i mogu vam reći da ni sa njom nisam oduševljena,previše je hvaljena,a malo toga čini,o njoj bi mogla cijeli post napisati.
  • Golden Rose WOW lakove u dvije plave nijanse,svijetla 72 i tamnija 83,ovo su najjeftiniji,a najkvalitetniji lakovi,izuzetno pigmentovani,srednje gusti,sa odličnim kistom,imam ih sigurno preko 3 godine i još su kao i prvoga dana.
  • Essence gel look plumping top coat koji mi je gotovo dobar kao i BTGN od Essence-a,daje predivan sjaj,suptilniji izgled gela za razliku od BTGN,super trajnost manikira
  • Born Pretty vodene naljepnice BPY34 --> https://goo.gl/0tcdCt










Pišite mi,do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates